IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Macy's повиши прогнозата си след ръст на броя на новите клиенти

Компанията надмина очакванията на анализаторите с данните за последното си тримесечие

17:24 | 18.11.21 г.
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;Bridget Bennett/Bloomberg</em></p>

Снимка: Bridget Bennett/Bloomberg

Американската верига универсални магазини Macy’s отчете печалба и приходи за третото тримесечие, които надминаха очакванията на анализаторите, което накара компанията да повиши годишната си прогноза преди празниците, пише CNBC.

Цената на акциите на Macy’s нарасна с повече от 13% преди началото на борсовия ден в резултат на новините.

Главният изпълнителен директор Джеф Генет заяви, че Macy’s е привлякла 4,4 млн. нови клиенти през тримесечието, възползвайки се от „подобрената икономическа среда“. Освен това се опита да разсее притесненията за продължаващите проблеми с веригите на доставките и заяви, че компанията не очаква рафтовете на магазините ѝ да останат празни по време на особено важния празничен сезон на пазаруване.

Отделно от това компанията подсказа за пускането на нов онлайн магазин, който ще заработи през втората половина на 2022 г. Новината беше обявена, след като активистът Jana Partners се сдоби с дял от бизнеса и настоява Macy’s да отдели онлайн операциите си от своите физически магазини, надявайки се оценката на Macy’s да нарасне спрямо сегашното си ниво.

Генет разкри пред анализатори, че Macy’s работи с консултантската фирма AlixPartners, която преразглежда бизнеса ѝ.

Macy’s отчете за третото тримесечие 239 млн. долара нетна печалба, или 76 цента на акция, спрямо 91 млн. долара загуба, или 29 цента на акция, година по-рано. Като се изключат еднократните елементи, компанията е спечелила по 1,23 долара на акция, което е значително над прогнозата на анализаторите за 31 цента на акция.

Приходите през тримесечието са се увеличили до 5,4 млрд. долара спрямо 3,99 млрд. долара преди година. Анализаторите пък очакваха 5,2 млрд. долара.

Приходите от дигитални продажби са нараснали с 19 на сто на годишна база, а на двугодишна – с 49 на сто. Компанията заяви, че онлайн бизнесът ѝ носи 33% от общите приходи от продажби. 41% от новите клиенти на Macy’s са дошли през дигиталните канали през третото тримесечие.

Компанията очаква приходите ѝ за 2021 г. да са между 24,12 млрд. долара и 24,28 млрд. долара спрямо предходната ѝ прогноза за 23,55 млрд. до 23,95 млрд. долара.

Годишната коригирана печалба на акция ще достигне 4,57-4,76 долара, което също е над по-ранната прогноза за 3,41-3,75 долара на акция. Анализаторите очакват 3,89 долара коригирана печалба на акция при приходи от 23,78 млрд. долара.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:54 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още