Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

AB InBev очаква по-голяма печалба за 2021 г., но маржовете остават под натиск

Потребителите се насочиха към консумация у дома на напитки в кенчета, а това влияе на бизнеса на компанията

AB InBev очаква по-голяма печалба за 2021 г., но маржовете остават под натиск

Снимка: Kyle Lam/Boomberg

Anheuser-Busch InBev прогнозира „значително“ по-добра печалба за 2021 г., след като Бразилия и Мексико помогнаха на най-голямата пивоварна в света да отчете по-висока печалба в края на 2020 г., пише CNBC.

Производителят на Budweiser, Stella Artois и Corona очаква увеличаване на потреблението и нарастване на цените, след като страните излязат от коронавирусната пандемия, въпреки по-високите разходи за суровини и предизвиканото от пандемията насочване към по-голяма консумация у дома.

Базираната в Белгия компания заяви, че печалбата ѝ преди лихви, данъци и амортизация е спаднала с 2,4% до 5,07 млрд. долара през четвъртото тримесечие, което е над средната прогноза за 4,80 млрд. долара според анкета, проведена от фирмата.

Още по темата

Като цяло маржовете са се свили заради насочването от по-евтини кегове за многократна употреба и стъклени бутилки с опция за връщане, използвани от баровете и ресторантите, към по-скъпите кенчета за еднократна употреба за консумация у дома.

През четвъртото тримесечие в Бразилия, вторият по големина пазар на AB InBev, компанията е продала с 11,9% повече бира спрямо същия период година по-рано, след като близо една трета от населението се е възползвало от правителствените плащания на „ваучери заради коронавируса“.

В Мексико AB InBev е спечелила пазарен дял от конкурента си Heineken, след като брандът стана наличен в голямата верига магазини OXXO. Продажбите са скочили след двумесечното спиране на производството на пивоварните, наложено от правителството.

В Европа, Близкия изток и Африка обемите продадена бира са намалели с 6% заради блокадите, въпреки че AB InBev заяви, че е увеличила пазарния си дял във Франция, Германия и Нидерландия.

В Южна Африка печалбата леко е нараснала, въпреки че компанията предупреди, че третата национална алкохолна забрана, която продължи цял месец от 29 декември, ще засегне резултатите за първото тримесечие.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (2)

2
 
0
 
2
_PMP_ до: Един Българин
преди 7 месеца
Пак един българин разбирач - нещо за футбол и политика няма ли да кажеш? Корона и Стела нямат нищо общо с Германия, че да са по германския закон, по германския закон в българия е примерно Бекс, защо ли?Е Стелата и Короната царевицата е само за флейвър ръб, а не основна съставка, както в Пиринско, Шуменско и т.н. от любимите ти брандове. Там даже не е и царевица, а царевичен грис, т.е. ярма - онова, с което са хранили *** и баща ти в свинекомплекса ***...
0
 
3
 
1
преди 7 месеца
Няма профилна снимка
Там където се увеличава явно масово хората не четат етикета. В Корона и Стела (поне у нас) е пълно с царевица. Незнам как царевицата се вписва в германския закон за чистотата на бирата от преди 500г. То хубаво да се рекламираш като висок клас ама поне дай едни 10-20ст на бутилка отгоре за да имаш нормални съставки и респ. истинска бира, а не сок от царевица.

Още от Новини
"Хелоуин убива" детронира новия Джеймс Бонд