През четвъртото тримесечие на 2017 г. и по-специално по време на коледния сезон повече хора са купили от умните часовници на Apple вместо швейцарски часовници. С два милиона повече, твърди компанията за пазарни анализи Canalys, цитирана от TechCrunch.
Бройките са базирани на пазарните данни, като сочат към ясна тенденция. През първото тримесечие на 2016 г. Apple е продала 1,5 млн. часовника, докато швейцарските производители са продали 5,9 млн.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.


Над 500 изпълнители ще участват във фолклорния празник „Дряновица“
Два района във Варна остават без вода днес
Хороскоп за 10 декември 2025
Задържаха двама варненци, незаконно проникнали в автомобил
Мачовете по ТВ днес (9 декември)
Криптозимата e тук, но най-голямата заплаха са квантовите компютри
Ford и Renault ще произвеждат заедно евтини електромобили в Европа
Петролът записа най-големия спад от три седмици с фокус върху пренасищането
Инвеститорите в биткойн ETF на BlackRock дойдоха късно на крипто партито
Какво показват опаковките за нивото на вашия бизнес?
Как се пали автомобил при -71 градуса по Целзий?
Продажбите на любимите на Европа премиум седани се сриват
Защо Golf IV е най-смелият инженерен експеримент на VW
BMW започна битка с пияните шофьори
Германия със сериозна подкрепа за електромобилите
Радомир Чолаков, КЗК: Не е драматична ситуацията с пазара на храните
Южна Корея вдигна изтребители заради руски и китайски самолети
Такситата вдигат цените след Нова година
ПСС: В планините е ясно, тихо и слънчево
Хампарцумян: Сегашният кабинет няма да изкара пълен мандат