Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Armani очаква приходите ѝ от продажби да се възстановят догодина

Общите приходи на модната марка миналата година в цял свят са намалели с 21% спрямо 2019 г.

Armani очаква приходите ѝ от продажби да се възстановят догодина

Снимка: Bloommberg LP

Модната марка Giorgio Armani очаква приходите ѝ от продажби да се върнат на нивата преди пандемията догодина, след като изгуби около една четвърт от нетните си приходи през 2020 г., предава Bloomberg.

„Целта е да се върнем към нивата преди пандемията до 2022 г. с над 4 млрд. евро под формата на индиректни приходи,включително лицензи, и над 2 млрд. евро директни консолидирани приходи“, каза Джорджо Армани, президент и главен изпълнителен директор на Armani Group, в публикувано в неделя комюнике.

87-годишният Армани остава единственият акционер в компанията, която съоснова през 1975 г. Той създаде костюмите за италианския национален отбор по футбол, който спечели Европейското първенство по-рано този месец, и строи луксозни апартаменти над флагманския си магазин в Ню Йорк.

Базираната в Милано компания обяви общи приходи миналата година от продукти с бранда Armani в цял свят, включително приходи от лицензи, от 3,3 млрд. евро, което е спад с 21% спрямо 2019 г. Консолидираните нетни приходи на компанията са намалели с 25% до 1,6 млрд. евро, а печалбата преди лихви, данъци, обезценяване и амортизации възлиза на 263 млн. евро.

Но италианската модна къща е започнала да се възстановява през първото полугодие на тази година. Консолидираните ѝ приходи към юни са нараснали с 34% спрямо същия период на миналата година. Ръстът е стимулиран от „рязкото възстановяване на обемите от продажби в Китай и САЩ от началото на годината, а през последно време и в Европа“.

Това вероятно сочи „много по-добър сценарий за рентабилността за 2021 г.“, се казва още в съобщението.

Приходите от продажби на луксозни стоки в света намаляха рязко миналата година за първи път от години, тъй като пандемията доведе до затваряне на магазини и на практика спря международния туризъм.

По статията работи: Божидарка Чобалигова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Ботев Пловдив - първият български футболен клуб с NFT сертификати за автентичност