Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Азиатските потребители помогнаха за силното тримесечие на Carlsberg

Приходите през първото тримесечие нарастват с 6,4% на органична основа, достигайки 13,9 млрд. крони

Азиатските потребители помогнаха за силното тримесечие на Carlsberg

Снимка: Ройтерс

Производителят на алкохолни напитки Carlsberg отчете силно начало на годината благодарение на нарастващите приходи от Азия. За нарастващото потребление допринесе и придобиването на камбоджанската марка бира Cambrew.

Приходите през първото тримесечие нарастват с 6,4% на органична основа, достигайки 13,9 млрд. крони (2,1 млрд. долара) при прогнозирани 13,5 млрд. крони, съобщава Bloomberg.

Още по темата

След няколко години на понижаване на разходите Carlsberg се фокусира върху стимулиране на растежа и първото тримесечие на календарната година е добра първа стъпка.

Международни марки като едноименната Carlsberg, Tuborg и 1664 Blanc се представиха особено добре в Китай, заяви главният изпълнителен директор на компанията Сеес'т Харт. Данните носят успокоение за ръководителя на компанията, който бе порицан през миналия месец от акционерите заради изплащането на бонус. Пред него обаче остава предизвикателството да продължи с ускорението на ръста при продажбите.

Харт заяви още, че компанията продължава преговорите си с виетнамското правителство за придобиване на по-голям дял в държавния производител на бира Habeco, като разговорите се движели добре.

Въпреки публикуването на данните акциите на компанията отписват 1,1% от стойността си по време на днешната търговия на борсата в Копенхаген.

По статията работиха: Елена Илиева, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
"Мъже в черно: Глобална заплаха" е най-гледаният филм в България