IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

De Beers се готви да спечели младите купувачи с повече реклама

Компанията увеличи значително маркетинговия си бюджет

17:01 | 29.08.17 г.
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

De Beers планира да инвестира повече средства в рекламата на диаманти, за да спечели обратно заможните купувачи, пише Bloomberg.

Компанията, която е едно от звената на Anglo American, увеличи маркетинговия си бюджет до 140 млн. долара тази година. Това е най-голямата сума от 2008 г. досега според изявление, направено днес.

От компанията посочват, че нейните три основни пазара - САЩ, Китай и Индия, ще бъдат във фокуса на бюджета.

Диамантите се сблъскват с все по-голяма конкуренция като символ на статус сред младите потребители, които харчат повече средства за висок клас електроника, пътувания и вечери.

Въпреки че De Beers твърди, че разходите за диамантени бижута за последните пет години са били рекордни, същевременно компанията се бори с продължаващия с години спад на цените на полираните скъпоценни камъни.

“Не можем да приемем бъдещия растеж за даденост”, коментира Стивън Лусие, маркетинг директор на De Beers. “Увеличаването на разходите от една силна позиция ще ни помогне да подкрепим продължаващото търсене, както на зрелите, така и на развиващите се пазари, особено сред младите хора”.

De Beers се опитва да сложи край на свиването на разходите за реклама на диаманти след колапса на монопола ѝ в началото на хилядолетието. Докато индустрията се децентрализираше, De Beers не беше готова да плаща за реклама, която ще помогне и на конкурентите ѝ, ето защо съкрати маркетинговия си бюджет наполовина до около 100 млн. долара годишно.

Сега компанията ще се фокусира по-голяма част от вниманието си върху своите марки Forevermark и De Beers Diamond Jewellers.

От своя страна, индустрията зависи все повече от САЩ, която носи повече от половината от световните продажби на диаманти. Американският пазар нарасна с 4,4% до рекордните 41 млрд. долара миналата година, изпреварвайки Китай и Индия.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:26 | 09.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още