Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Джордан Пийл се завърна с "Us", покорявайки боксофиса в Северна Америка

Лентата събра над 70 млн. долара в САЩ и Канада

Джордан Пийл се завърна с "Us", покорявайки боксофиса в Северна Америка

Снимка: Us Facebook page

Режисьорът и сценарист Джордан Пийл се завърна с нова филмова продукция „Us”, която се изкачи до върна на боксофиса в Северна Америка.

Лентата на Universal Pictures генерира 70,3 млн. долара от продажбата на билети в САЩ и Канада, изпреварвайки „Капитан Марвел“, пише Bloomberg, позовавайки се на данни на Comscore.

Филмът успя да надмине прогнозата на анализаторите за приходи в диапазона 51-54 млн. долара и отбеляза един от най-добрите филмови дебюти в жанра на ужасите.

Подразделението на Comcast – Universal, се радва на добър старт на 2019 г., дори и срещу играчи като Walt Disney.

Преди този уикенд Universal беше първа по приходи на вътрешния пазар. Те са скочили с 40 на сто от началото на годината, подпомогнати от продължението на „Как да си тренираш дракон“ и трилъра „Стъкления“.

Пийл е направил „Us” със средства в размер на 20 млн. долара. Сравнително ниският бюджет почти гарантира печалба на филма, ако успее да изпълни дългосрочната прогноза на Box Office Pro за 147 млн. долара от продажбата на билети на вътрешния пазар.

Пийл е сравняван с Алфред Хичкок, като дори се появява за кратко във филмите си, подобно на прочутия британски режисьор.

Този филм, както и завръщането на хитове като „Капитан Марвел“ помогна на собствениците на киносалони заедно да генерират 13% ръст на продажбите спрямо година по-рано, сочат данни на Box Office Pro.

Към миналия уикенд продажбите от началото на годината бележеха 19 на сто спад спрямо година по-рано, макар че се очаква подобряване на ситуацията заради задаващите се премиери като „Дъмбо“ и „Отмъстителите: Краят“.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
"Мъже в черно: Глобална заплаха" е най-гледаният филм в България