Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Доктор Стрейндж запази лидерството си в Северна Америка

Филмът вече задмина световните приходи от първия „Доктор Стрейндж“, както и 11 други заглавия от света на Marvel

Доктор Стрейндж запази лидерството си в Северна Америка

Снимка: Marvel Studio

Филмът „Доктор Стрейндж и мултивселената на лудостта” остана начело на боксофиса в Северна Америка през втория си уикенд по кината, спечелвайки още 61 млн. долара от местния пазар, съобщава Bloomberg, базирайки се на оценки на студиото от неделя.

С приходи от 688 млн. долара на световно ниво вторият филм от серията за доктор Стрейндж вече е един от най-печелившите филми за пандемията и на второ място за 2022 г. Приходите от уикенда обаче все пак са с 67% по-малко спрямо първия уикенд, което е стръмен спад, дори за популярни филми за супергерои. Въпреки това приходите на „Спайдър-мен: Няма пък към дома“ намаляха с 68% през втория уикенд.

Представен от Walt Disney Co., „Доктор Стрейндж 2“ печели от това, че е първият филм по Marvel след „Спайдър-мен“, в който магьосникът Бенедикт Къмбърбач играе водеща роля.

Режисиран от Сам Раими, „Докатор Стрейнд 2“ надгражда и популярния в Disney+ сериал Wandavision и съдържа редица гостуващи герои, за които феновете не искаха да разбират предварително. Така „Доктор Стрейнд 2“ се нареди на 11-о място по най-големи местни дебюти за всички времена. Отзивите обаче не са толкова силни, колкото тези за последната лента за „Спайдър-мен“, което може да се отрази на филма в дългосрочен план.

Филмът вече задмина световните приходи от първия „Доктор Стрейндж“, както и 11 други заглавия от света на Marvel – а дори не се излъчва в Китай.

„Публиката компнееше за тези големи блокбъстъри на голям екран“, казва Пол Дергарабедиан, старши медиен анализатор в Comscore. „Този пазар позволи на „Доктор Стрейндж“ да бъде доста успешен“, коментира той.

Филмът не срещна особена конкуренция през уикенда. Единственият голям нов филм бе лентата на Universal Pictures и Blumhouse, адаптация на „Подпалвачката“ на Стивън Кинг, който бе пуснат както по кината, така и по стрийминг услугата на компанията Peacock+.

По статията работиха: Виктория Тошкова, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Продуцентът зад "Пълно ускорение" набра 800 млн. долара за ново студио