Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Domino's Pizza се отказа от дългосрочната си прогноза

Заради пандемията голяма част от международните обекти на веригата остават затворени

Domino's Pizza се отказа от дългосрочната си прогноза

Снимка: Getty Images

Domino’s Pizza оттегли дългосрочната си прогноза и заяви, че международните ѝ сравними продажби са се свили с 3,2% през първите три седмици на сегашното тримесечие, тъй като обектите ѝ остават затворени заради пандемията на коронавируса. Новината изпрати цената на акциите ѝ с 5% надолу, предава Ройтерс.

Веригата пицарии все пак заяви че приходите от продажби в обектите в САЩ, отворени от поне година, са нараснали със 7,1% в тези седмици - от 23 март до 19 април, възползвайки се от поръчките за вкъщи от хората, които са у дома заради наложената блокада, целяща ограничаване разпространението на коронавируса.

Ресторантите са един от най-силно засегнатите от здравната криза сектори, тъй като мерките за социално дистанциране и работа от вкъщи спряха вечерите навън.

Още по темата

“Реалността е такава, че светът се променя много бързо и ние сме много по-фокусирани върху настоящето и как ще продължим да се движим в тази криза занапред“, коментира главният изпълнителен директор Рич Алисън пред анализатори. „Ресторантьорската индустрия се сблъсква с екзистенциална криза. И никой не знае колко ресторанта ще оцелеят или каква форма ще приеме индрустрията, когато кризата в крайна сметка отшуми“.

Domino’s заяви, че всички американски обекти на компания са отворени, но местата за вечеря в тях не са. Около 1750 от международните ѝ обекти обаче временно не оперират.

За второто тримесечие Domino’s твърди, че очаква да понесе удар от около 20 млн. долара заради по-малките средства, които ще получи от международните си франчайзополучатели и заради инвестициите в доставки на продукти като маски и ръкавици.

Компанията посочи несигурността около световната икономика заради пандемията като причина за оттеглянето на прогнозата си. Вирусът засегна над 2,62 млн. души в глобален мащаб, включително близо 840 хил. в Съединените щати.

Сравнимите продажби в американските обекти са нараснали с 1,6% през първото тримесечие, което завърши на 22 март. Анализаторите прогнозираха 1,89% ръст, сочат данни на Refinitiv.

Общите приходи са се увеличили с 4,4% до 873,1 млн. долара, надминавайки прогнозата за 868,7 млн. долара.

Компанията е спечелила 3,07 долара на акция, което се оказа над прогнозата за 75 цента на акция. Нетната печалба е скочила с 31,2 на сто до 121,6 млн. долара.

По статията работи: Елена Кирилова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Десетки футболни клубове от Европа търсят спасение във фонд на УЕФА