Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Един печеливш сектор от коронакризата - биокозметиката

Извънредното положение създаде при клиентите усещане за промяна към нещо по-добро, коментира Силвия Павлова, съосновател на Wooden Spoon

Един печеливш сектор от коронакризата - биокозметиката

Снимка: Pixabay

Пандемията се отрази изключително позитивно на био козметичната индустрия, тъй като извънредното положение създаде при клиентите усещане за промяна към нещо по-добро. Това заяви Силвия Павлова, съосновател и управляващ партньор на компанията за биокозметика Wooden Spoon, в предаването "Бизнес старт" с водещ Живка Попатанасова.

Според нея веднъж усетил ефекта от чистата козметика, много трудно потребителят би се върнал към по-евтините петролно-химични продукти. 

"След като голяма част от доставките от азиатския пазар и Китай бяха възпрепяствани, на фона на покачващото се ежедневно потребление на хигиенни продукти, дистрибуторите и магазините започнаха да разчитат на локално произведените и европейски продукти. При всички наши партньори се забелязва пренасочване към европейския пазар. Веднъж като се задвижи производството в Европа, ни се даде възможността да оперираме и в Европа, а български производители на качествени продукти в този бранш има", посочи тя.   

Силвия Павлова заяви, че от компанията й работят непрекъснато по нови проекти извън бялата козметика. "Пастата за зъби например - не съществуват други алтернативи на съставките. Затова е наша цел да се опитваме да предоставим нови и нови екосъобразни алтернативи за хората, които четат и се интересуват от това какво пише на етикетите на продуктите", заяви Силвия Павлова.

По отношение на участието на българската компанията в книгата "Бейби Съсекс", дело на британския кралски кореспондент Робърт Джобсън, описваща семейния живот на Меган Маркъл и принц Хари, гостенката заяви, че доверието на автора е било спечелено чрез иновативност по отношение на продуктите и позицията на жената-предприемач. 

"Когато един предприемач е абсолютно отдаден на това, което прави; когато на преден е поставен продукта и идеята той да има значение за хората, които го ползват; се случват неща, които са почти невъзмножни за една малка компания", каза Павлова.

Целият разговор вижте на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (1)

2
 
1
 
1
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Малко странен аргумент "... тъй като извънредното положение създаде при клиентите усещане за промяна към нещо по-добро." Със сигурност мога да кажа като жена - преподавател в университети и имаща приятелки и близки, че рязко намалихме употребата на козметика било, защото много повече си седим вкъщи и няма нужда от червила и пудри, било защото под маската тези неща остават на втори план. Лично аз си мислех, на моя пример, че точно козметиката ще почувства спада на оборота, но за био-козметиката не бях мислила....(малко ирония влагам).

Още от Новини
Инвестициите в кафе изискват силни нерви