Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Gucci си постави за цел годишни приходи до 10 млрд. евро

Целта го изправя в пряка конкуренция с лидерa в индустрията Louis Vuitton

Gucci си постави за цел годишни приходи до 10 млрд. евро

Снимка: Gucci Facebook Page

След като задмина Hermes, Gucci сега си постави за цел Louis Vuitton, пише Bloomberg. 

Италианският моден бранд, собственост на френската Kering, иска да увеличи приходите си на година до 10 млрд. евро спрямо миналогодишните 6,2 млрд. евро, показва презентация за инвеститорите от четвъртък. Това ще постави компанията в пряка конкуренция с Louis Vuitton на LVMH, което от дълго време е най-голямото и най-печелившото име в луксозната индустрия.

С 45-процентов ръст на продажбите миналата година, основно заради декадентските модели на дизайнера Алесандро Мишел, Gucci излезе пред конкурента си Hermes International. Брандът е и рамо до рамо с Chanel, но расте по-бързо от частната френска компания, сочат оценки на анализаторите.

Акциите на Kering, които са поскъпнали с 35% през тази година, поевтиняват с 1,5% днес.

Gucci и други луксозни брандове се възползват от вълната на търсене, водена от Китай, където продажбите растат след няколкогодишен спад заради борба с корупцията. Gucci се представя най-добре в индустрията, след като назначи Мишел за творчески директор преди три години. Сегашното добро представяне се случва след цикъл от ръстове и спадове за италианския бранд, чиито средства се сринаха след напускането на дизайнера Том Форд през 2004 г.

Макар че не даде времева рамка, Gucci заяви, че цели да разшири оперативния си марж до поне 40%, след като достигна 34% миналата година. Новата цел ще го постави в пряка битка с Louis Vuitton, чийто марж е най-високият в луксозната индустрия според оценките.

За да постигне новите цели, Gucci планира да увеличава пространството за търговия на дребно с около 3% годишно и да утрои онлайн продажбите си, които достигнаха 270 млн. евро миналата година. Компанията се фокусира и повече върху собствената си мрежа от магазини, целейки да намали зависимостта си от дистрибуторите. Приходите на едро възлязоха на 14% от общите през 2017 г. спрямо 16% през предишната година.

По статията работиха: Виктория Тошкова, редактор Магдалена Иванова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Най-богатият индиец вече е четвърти сред най-заможните в света