Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Японска компания показа, че все още има „жажда“ за британска бира въпреки Brexit

Asahi Group планира да придобие пивоварния бизнес на британската компания Fuller, Smith & Turner за 330 млн. евро

Японска компания показа, че все още има „жажда“ за британска бира въпреки Brexit

Снимка: Ройтерс

Японският производител на бира Asahi Group Holdings Ltd. се споразумя да купи пивоварния бизнес на британската Fuller, Smith & Turner Plc за 330 млн. долара, с което показа, че въпреки сътресенията около Brexit, все още съществува силно търсене на британски продукти от малц и хмел в международен план, съобщава Bloomberg. 

Още по темата

Акциите на Fuller поскъпнаха с 25% след новината за предстоящата сделка на стойност 250 млн. паунда, която включва марката London Pride, активи от производството на слабоалкохолни напитки и търговия на едро с вино.

Британската компания, от своя страна, ще се фокусира върху своя бизнес с пъбове и хотели.

Идеята на Asahi е да разшири своята дейност на територията на Великобритания, което пък противоречи на тенденцията, която се забелязва от година, а именно – изнасянето на част от производствена дейност или на целия бизнес от множество компании, застрашени от евентуален Brexit без сделка.

Опасенията за хаотично сбогуване между Великобритания и Европейския съюз (ЕС) се разпространява в най-различни индустрии, вариращи от аерокосмически бизнеси, модни представители и такива, които произвеждат крафт бири.

Главният изпълнителен директор на Airbus определи отношението на британското правителство към Brexit като „позорно“, Burberry Group Plc предупреди за пречки в своята верига на доставки, а BrewDog Plc описа развода без сделка като сценарий „страшния съд“.

В случая с Asahi всички притеснения относно Brexit са били преодолени благодарение на необходимостта на японската компания от международно разширяване.

Подобно на своите местни съперници Kirin Holdings Co., Suntory Holdings Ltd. и Sapporo Holdings Ltd., компанията е изправена пред сериозен застой в своя растеж на вътрешния пазар.

Идеята за придобиването на Asahi се основава на нейното закупуване от 2016 г. на Peroni, Grolsch и Pilsner Urquell от производителя на Budweiser - Anheuser-Busch InBev NV, чрез две поглъщания на стойност над 10 млрд. долара.

Глобалният гигант в тази индустрия наследи тези марки чрез своята сделка със SABMiller Plc.

По статията работиха: Аспарух Илиев, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
ЕЦБ ще се включи в прайда във Франкфурт