Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Инерцията в продажбите на Hermes остава стабилна и през третото тримесечие

Доброто представяне на компанията за луксозни стоки през тримесечието успокои страховете за забавяне на сектора в Китай

Инерцията в продажбите на Hermes остава стабилна и през третото тримесечие

Снимка: Архив Ройтерс

Френската компания Hermes отчете силна инерция в продажбите през третото тримесечие на годината, като на добро представяне се радва звеното ѝ за производство на кожени изделия.

Отчетът на производителя до известна степен успокоява страховете за забавяне на пазара на луксозни стоки в Китай, съобщава Ройтерс. Компаниите в сектора станаха повод за тревоги от страна на инвеститорите заради потенциалното забавяне на разходите сред китайските потребители – които отговарят за една трета от продажбите, заради търговското напрежение със САЩ.

Още по темата

Hermes се присъедини към конкурентите си, сред които и собственика на Gucci Kering, изразявайки положителни очаквания спрямо Китай и посочвайки, че засега подобни притеснения са неоснователни.

„Не виждаме каквато и да е било промяна на темпа на този етап“, заяви главният изпълнителен директор на компанията Аксел Дюма.

Търсенето на луксозни стоки от китайски туристи в чужбина също остава стабилно, въпреки че този сегмент остава по-чувствителен на колебанията във валутата, посочва още Дюма.

Приходите на Hermes са в размер на 1,46 млрд. евро в периода от юли до септември, което представлява ръст на годишна база от 9,7%, без да се отчитат ефектите от валутните колебания.

Това обаче е забавяне от растежа от 11,6% от предходното тримесечие. Това отчасти се дължи на по-слабото представяне на звеното на компанията за производство на копринени шалове.

Въпреки това приходите успяват да отговорят на очакванията на анализаторите, като продажбите се ускоряват в сегмента, който включва и производството на чанти, сред които и популярните модели Birkin и Kelly.

Акциите на производителя загубиха над 17% от стойността си, откакто достигнаха своя пик през юни, въпреки че продължават да отчитат ръст от почти 15% от началото на годината.

По статията работиха: Елена Илиева, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Творба на Банкси за борбата със замърсяването беше продадена за над 100 000 лири