IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

JD.com се опитва да привлече европейските луксозни марки

Китайският гигант пусна нова платформа за онлайн търговия

19:00 | 18.04.18 г.
<p>
	<em>Снимка: Pixabay.com</em></p>

Снимка: Pixabay.com

Китайският гигант в електронната търговия JD.com е направил презентация днес с цел да привлече повече европейски компании за луксозни стоки в своя уебсайт, посочвайки, че може да предложи по-бърза доставка и по-добра защита срещу фалшификации от по-големия си конкурент Alibaba Group Holding, предава Ройтерс.

JD.com планира да отвори офис в Милано, след като първият ѝ такъв за Европа отвори врати в Париж през януари. Освен това тя обединява усилия с испански марки, обяви президентът Уинстън Чен пред журналисти на World Retail Congress в Мадрид.

“Търсим и други места, докато се разширяваме”, обясни той.

Втората по големина компания за електронна търговия пусна през миналия октомври Toplife - платформа, която има за цел да привлича купувачите на луксозни стоки с доставки в рамките на деня и премиум услуги.

Тя се конкурира с Luxury Pavilion, подобен портал, стартирал през август и подкрепян от платформата на Alibaba Tmall. В този портал се предлагат продукти от модни групи като Burberry. Миналата седмица Tmall стартира и членска програма за потребителите на Pavilion.

JD.com твърди, че има “нулева толерантност” по отношение на политиките си за справяне с фалшификатите и изтъква това като свое предимство пред Alibaba.

“Фалшивите стоки са голям проблем в Китай. Нашият фокус върху автентичността доведе до нашия успех”, обясни Чен.

Китайските купувачи представляват около 32% от световния пазар на луксозни стоки за 2017 г., повече от тези от всяка друга страна, сочат данни на консултантската компания Bain & Co. Поради това заможните китайци са особено важни за пазара на модни продукти в глобален мащаб.

По думите на Чен Toplife вече е подписала договори с 20 марки, включително такива от Kering Group като Saint Laurent и Alexander McQueen.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 11:01 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още