Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Животът след Zoom: Завръщането към корпоративните пътувания

Част от бизнес процесите страдат заради онлайн комуникацията, а компаниите се опитват да се върнат към нормалното

Животът след Zoom: Завръщането към корпоративните пътувания

Снимка: Jonne Roriz/Bloomberg

Корпоративните туристически агенти използват свързания с коронавируса спад на резервациите, за да работят с компании по това как служителите им да излязат от видеоконферентните връзки в Zoom и спокойно да се върнат към полетите, предава Ройтерс.

Те пускат нов инструмент, който да предлага информация за местните изисквания за маски, социално дистанциране и карантина, както и детайли за хотели, авиокомпании и хигиена в наземния транспорт.

Пътниците се отдръпват от евтините онлайн резервации, търсейки съвети от опитни консултанти, предвид бавното, но нарастващо възстановяване на корпоративната туристическа индустрия, която обичайно обхваща 1,4 трлн долара годишни разходи.

Още по темата

„Наблюдавам тенденция, която сега започва да набира сили... Вече можем да правим срещи в Zoom или Microsoft, но нищо не може да намине срещите лице в лице“, коментира Джо Съли, регионален генерален мениджър за азиатско-тихоокеанския регион в American Express Global Business Travel.

„Смятам, че ще бъде постепенно възстановяване по отношение на това. Хората може би ще си помислят: Трябва ли да направя това през Zoom?, но цялостният отговор е, че хората ще се върнат към пътуванията за срещи“, коментира базираният в Сидни директор.

Нейната компания прогнозира, че през 2021 г. възстановяването ще е до 60-70% от обичайните обеми, а нивата на туризма отпреди пандемията ще видим чак през 2022 или 2023 г.

Нова Зеландия, която през май вдигна блокадата заради коронавируса, вече е достигнала половината от миналогодишните си вътрешни нива на резервациите, твърди Джейми Феръс, управляващ директор на Corporate Travel Management (CTM).

„Има ограничено търсене“, посочва той. „Посетих някои клиенти (в Австралия) и основната обратна връзка, която получавам, е, че назряват ключови решения, които никога не мога да реша с видео конферентен разговор“.

Проучване на CTM е установило, че 90% от нейните клиенти в Австралия и Нова Зеландия са изпитали негативно въздействие върху растежа на бизнеса поради невъзможността да се пътува.

Китайските вътрешни резервации са на около 60% от предпандемичните нива, а  някои европейски пазари започнаха да се възстановяват с разхлабване на граничните рестрикции, твърди Крис Галанти, главен изпълнителен директор на корпоратвините подразделения на базираната в Лондон Flight Centre Travel Group.

Сред другите фактори, забавящи връщането към бизнес пътуванията е нарушаването на календара на корпоративните събития и необходимостта компаниите да са по-стриктни в одобряването на пътувания, тъй като са задължени да се погрижат за служителите си, коментира Акшай Капур, старши директор за Азиатско-тихоокеанския регион в CWT.

„Ако искам да пътувам, компанията ще ме накара да премина през много нива на одобрение“, коментира базираният в Сингапур директор.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (1)

0
 
3
 
1
преди 3 седмици
Няма профилна снимка
Добре де нали искаме да сме зелени, да намалим въглеродния отпечатък ... за какво да пътуваме при тези съвеременни технологии? Моята работа мога да я върша от всякъде и срещи могат да се правят по интернет без никакви проблеми. Едно от малкото предимства на короната беше да се види в реални условия, че работата не спира и срещите по интернет са също толкова добри колкото и на живо. Да не можеш да отидеш да пиеш бира с клиента после ... голяма работа.

Още от Новини
Коронавирусът донесе 25% спад на приходите на компанията майка на Burger King