Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Как бирата Corona пострада заради коронавируса?

Мексиканският бранд не успява да избегне асоциацията с вируса

Как бирата Corona пострада заради коронавируса?

Източник: Getty

Новият коронавирус има жертва, за която малцина са предполагали - една от най-популярните бири в света - Corona, съобщава Bloomberg.

Бирата Corona стана обект на шеги под формата на колажи и видеоклипове, споделяни в социалните медии на фона на разрастващата се епидемия. Увеличаването на броя търсения в мрежата за „corona beer virus“ и „beer coronavirus“ показват, че мексиканският бранд не успява да избегне асоциацията с коронавируса.

Още по темата

Така нареченият показател „намерение за покупка“ сред пълнолетните жители на САЩ е спаднал до най-ниското си ниво от две години насам що се отнася до бирата Corona, сочат данни на YouGov.

Пораженията станаха по-сериозни през последните дни заради по-широкото разпространение на инфекцията. Акциите на производителя на Corona Constellation Brands поевтиняха с 8% тази седмица в Ню Йорк.

Друг показател, който проследява дали пълнолетните американци, запознати с марката, са чували положителни или отрицателни отзиви за нея, се е понижил от 75 пункта в началото на годината до 51 пункта към този момент, съобщиха от YouGov.

Марката Corona, чието име се свърза със слънцето и няма нищо общо с коронавируса, е третата по популярност бира в САЩ, според класацията на YouGov. Guinness е на първо място, а Heineken - на второ.

Друга причина за спад на показателя „намерение за покупка“ може да бъде възприемането на Corona като лятна напитка, свързана с ваканция на плажа, пише журналистът от YouGov Греъм Брус. „Следователно има значителни сезонни колебания“, добавя той.

По статията работиха: Десислава Йорданова, редактор Аспарух Илиев

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Извънредното положение няма да се отрази на бюджетите на културните институции за 2021 г.