IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Как бирата Corona пострада заради коронавируса?

Мексиканският бранд не успява да избегне асоциацията с вируса

19:30 | 27.02.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Източник: Getty</em></p>

Източник: Getty

Новият коронавирус има жертва, за която малцина са предполагали - една от най-популярните бири в света - Corona, съобщава Bloomberg.

Бирата Corona стана обект на шеги под формата на колажи и видеоклипове, споделяни в социалните медии на фона на разрастващата се епидемия. Увеличаването на броя търсения в мрежата за „corona beer virus“ и „beer coronavirus“ показват, че мексиканският бранд не успява да избегне асоциацията с коронавируса.

Така нареченият показател „намерение за покупка“ сред пълнолетните жители на САЩ е спаднал до най-ниското си ниво от две години насам що се отнася до бирата Corona, сочат данни на YouGov.

Пораженията станаха по-сериозни през последните дни заради по-широкото разпространение на инфекцията. Акциите на производителя на Corona Constellation Brands поевтиняха с 8% тази седмица в Ню Йорк.

Друг показател, който проследява дали пълнолетните американци, запознати с марката, са чували положителни или отрицателни отзиви за нея, се е понижил от 75 пункта в началото на годината до 51 пункта към този момент, съобщиха от YouGov.

Марката Corona, чието име се свърза със слънцето и няма нищо общо с коронавируса, е третата по популярност бира в САЩ, според класацията на YouGov. Guinness е на първо място, а Heineken - на второ.

Друга причина за спад на показателя „намерение за покупка“ може да бъде възприемането на Corona като лятна напитка, свързана с ваканция на плажа, пише журналистът от YouGov Греъм Брус. „Следователно има значителни сезонни колебания“, добавя той.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 06:14 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още