Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Как Christie‘s затяга коланите?

Компанията ще обединява отделите и ще намали броя на своите служители

Как Christie‘s затяга коланите?

Снимка: Jason Alden/Bloomberg News

Всъщност главният изпълнителен директор на Christie‘s Гийом Черути искаше да даде позитивен старт на виртуалната пресконференция за предстоящия аукцион „One“ от 10 юли. Този аукцион трябва да замества гала-търговете в Ню Йорк. Christie’s променя най-голямата си седмична продажба за годината в двучасово събитие, което ще се проведе на 10 юли. Аукционери в четири града ще предават търга на живо, докато наддаването ще се случва в реално време онлайн и по телефона. 

Кризата на пазара на изкуства обаче е толкова дълбока, че коментарите на Черути за вътрешното преструктуриране на концерна заеха много време от изявлението му и звучаха не като част от глобална стратегия, а по-скоро като мярка за строги икономии.

Christie‘s обединява отделите „Импресионисти и модернисти“ с този за „Следвоенно и съвременно изкуство“. Ще има един отдел за изкуството на 20 и 21 век. Това адресирало промененото поведение, тъй като клиентите били еклектично настроени, пише в свой анализ Handelsblatt.

Още по темата

Преструктурирането засяга управлението, аукционните формати и планирането. Сливането не е иновативно, тъй като Phillips вече предприе подобно концептуално опростяване. Christie's обаче е първата от големите аукционни къщи, която говори открито за трудната пазарна ситуация. Според Черути „стабилното управление" и „намаляването на разходите чрез намаляване на персонала" са неизбежни.

Sotheby’s все още е заета със следприватизационното си преструктуриране: последиците от разделянето на лукс и арт поделенията на агенцията със сигурност ще бъдат видими скоро. От март Bonhams пък има нов управляващ директор за Обединеното кралство и Европа. Патрик Масън трябва да има доста работа, тъй като къщата продължава да се фокусира предимно върху „живите търгове“.

Phillips от своя страна продължава да разширява своята дигитална стратегия. Едно е ясно както за клиентите, така и за пазарни наблюдатели: през тези безпрецедентни месеци всеки върви по своя път. Времето на координираните седмици за търгове приключи – поне в обозримо бъдеще.

 

По статията работиха: Бойчо Попов, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Коронавирусът донесе 25% спад на приходите на компанията майка на Burger King