IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

KFC се отказа временно от основния си рекламен слоган заради коронавируса

"Не си облизвайте пръстите засега", съветва веригата своите клиенти

17:43 | 25.08.20 г. 1
<p>
	<em>Снимка: Luke Sharrett/Bloomberg</em></p>

Снимка: Luke Sharrett/Bloomberg

Kentucky Fried Chicken временно замрази дългогодишния си рекламен слоган „Толкова вкусно, че да си оближеш пръстите“, тъй като смята, че той е неподходящ в настоящата пандемия от COVID-19, при която личната хигиена става основен приоритет за спиране на предаването, пише Ройтерс.

Във времена, когато маските за лице и миенето на ръце се превръщат в норма, а здравните власти препоръчват на хората да спрат да докосват лицата си, KFC съобщи, че слоганът „не е особено уместен“.

Слоганът, използван 64 години от веригата, която е собственост на Yum Brands, беше спрян в рекламите в цял свят от понеделник и ще се появи отново, когато настъпи подходящият момент, съобщи компанията в прессъобщение.

Веригата ресторанти пусна кратък видео клип в канала си в YouTube за Великобритания и Ирландия в понеделник, в който показва различни кофи с пиле на KFC, като думите „Да си оближеш пръстите“ бяха замъглени на надписите. Рекламата завършва с посланието: „Това, което винаги казваме ли? Забравете го. Засега“.

Решението е било взето, след като веригата изтегли една от рекламите си във Великобритания с примамливата фраза, която показва как хората си облизват пръстите и тези на приятелите си, след като са похапнали пиле.

Излъчваната през март реклама си спечели повсеместни критики в социалните мрежи за насърчаване на поведение, което може да увеличи шанса за COVID-19, а Агенцията за рекламни стандарти във Великобритания получи най-малко 150 жалби.

Това е още един пример за голяма компания, която е принудена да преосмисли имена на брандове и рекламни слогани след възмущение в социалните мрежи, че е безчувствена или не е в крак с времето.

Гигантът в областта на потребителските стоки Unilever промени неотдавна името на 40-годишния си крем за кожа „Светъл и прекрасен“, а производителят на газирани напитки PepsiCo планира да промени името на сиропа за палачинки Aunt Jemima, след като беше подложена на натиск в социалните мрежи.

„Намираме се в уникална ситуация – да имаме култов слоган, който не се вписва особено в настоящата среда“, коментира Катрин Тан-Гилеспи, глобален главен маркетингов директор на KFC, в комюнике.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 06:43 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

1
rate up comment 3 rate down comment 0
cyclop
преди 3 години
Седем месеца ли им отне на рекламния отдел да снесат това яйце?
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още