Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Комедиантът Кевин Харт купи дял от компания за спортни добавки

Актьорът разширява инвестиционното си портфолио

Комедиантът Кевин Харт купи дял от компания за спортни добавки

Снимка: EPA/БГНЕС

Комедиантът Кевин Харт придоби дял в производителя на спортни добавки Nutrabolt, изграждайки своето инвестиционно портфолио, пише CNBC.

Харт е извършил покупката през своята фирма за частни инвестиции. Финансовите условия не са ясни. Освен това той ще бъде посланик на марката за продуктите C4 на компанията и ще работи за разширяването на нейното присъствие отчасти чрез ексклузивно съдържание.

В интервю за CNBC Харт коментира, че възможността да придобие дела се е появила естествено, защото той ежедневно използва продуктите C4. Брандът се фокусира основно върху продукти за консумация преди тренировка и енергийни напитки.

Главният изпълнителен директор на Nutrabolt Дос Кънингам коментира, че приходите от продажби на дребно на серията напитки C4 е скочила със 163% през 2020 г. по данни на компанията за пазарни проучвания IRI. Общите приходи от продажби на Nutrabolt са достигнали близо 650 млн. долара миналата година.

Пазарът на добавки преди тренировка беше оценен на 12,6 млрд. долара през 2019 г. от Grand View Research. Компанията също така прогнозира, че пазарът ще има среден годишен темп на растеж от 8,3%, а до 2027 г. секторът ще е оценен на 22,7 млрд. долара.

Дос коментира, че продуктите C4 се продават на места като GNC, Walmart, Target и Amazon. По думите му компанията проучва възможността да пусне спортна напитка и да привлече повече спортисти за свои посланици на марката.

Харт твърди, че собственото му портфолио е постигнало „добро разнообразие“ и включва инвестиции в компании в областта на лайфстайла, здравеопазването и технологиите.

„Гледам накъде се движи светът и как хората откликват на всичко това“, коментира Харт. „Правя всичко възможно да съм в крак с тенденциите. Освен това се поемат рискове. Става дума за това да откриеш и да повярваш в хора, които са иновативни, творчески настроени и амбициозни“.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Pernod Ricard се устремява към ръст на годишната печалба