Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Козметичният гигант Coty повиши прогнозата си за годишната печалба

Компанията отчита устойчиво търсене на луксозните си аромати и продукти за кожа

Козметичният гигант Coty повиши прогнозата си за годишната печалба

Снимка: Bloomberg

Производителят на козметика Coty повиши прогнозите си за годишната печалба на фона на устойчиво търсене на луксозните си аромати и продукти за кожата, въпреки че инфлацията в повечето страни се ускори до няколкогодишни върхове, съобщава Ройтерс.

Акциите на компанията поскъпнаха с 4% до 7,48 долара в предпазарната търговия в понеделник.

Търсенето на луксозни стоки се задържа, тъй като по-високите цени на ежедневните стоки от първа необходимост не се отразиха на покупателната сила на богатите, показаха актуализации на прогнозите на козметичния гигант L'Oreal и производителя на чантите Hermes – Birkin.

Още по темата

Приходите на престижното подразделение на Coty, което включва козметиката и парфюмите на брандовете Hugo Boss, Gucci и Burberry, са се увеличили с 21% до 726,4 млн. долара за третото тримесечие до 31 март на годишна база.

„Престижните брандове на Coty бележат феноменален растеж, което означава, че доверието на потребителите в закупуването на нашите брандове остава незасегнато“, заяви главният изпълнителен директор Сю Наби.

Coty, която също повиши цените си, за да се пребори с по-високите разходи, отбеляза ръст на брутния марж до 64,3%.

На коригирана база печалбата на компанията възлиза на 3 цента на акция през тримесечието, което е над прогнозите за 1 цент на акция, сочат данни на Refinitiv IBES.

Производителят на козметиката CoverGirl повиши прогнозата си за коригираната печалба на акция за фискалната 2022 г. до диапазона от 23 цента до 27 цента спрямо предишните перспективи за 22 до 26 цента.

Конкурентът Estee Lauder обаче понижи прогнозата си за печалба отчасти заради по-изгубени продажби заради пандемичните блокади в Китай, които формират около 36% от общия бизнес на компанията.

Само 4% от продажбите на Coty са дошли от Китай миналата година, макар че компанията инвестира сериозно в разрастване на брандовете си там.

Прогнозата за четвъртото тримесечие предполага загуба на акция между 1 и 5 цента, сочат изчисления на Ройтерс, тъй като Coty е изправена пред влиянието от по-високите разходи за суровини, конфликта в Украйна и ограниченията заради Covid-19 в Китай.

По статията работиха: Виктория Тошкова, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Графика на деня: Пазарът на фалшиви стоки е по-голям от икономиката на Ирландия