Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Lavazza се цели в приходи за 2 млрд. евро до 2020 г.

Към момента най-големият производител на кафе в Италия не мисли за излизане на борсата

Lavazza се цели в приходи за 2 млрд. евро до 2020 г.

Снимка: архив, Ройтерс

Luigi Lavazza SpA ще използва комбинация от придобивания и естествен растеж, за да увеличи приходите си до около 2 млрд. евро до 2020 г. Това коментира главният изпълнителен директор Антонио Баравале, цитиран от Bloomberg, само ден след като най-големият производител на кафе в Италия приключи придобиването на френския кафе бранд Carte Noire.

„Lavazza е най-голямата от малките, но и най-малката от големите“, каза Баравале, който е на поста от 2011 г.

Още по темата

Базираната в Торино компания, чиито приходи от продажби през 2015 г. нараснаха с 8% до 1,4 млрд. евро, най-вероятно няма да направи друга покупка поне до края на годината, уверява той.

„Похарчихме повече от 1 млрд. евро през последните 12 месеца“, заяви още ръководителят, правейки препратка към придобиването на датската компания за кафе Merrild от D.E. Master Blenders миналата година, инвестициите в дистрибуционната мрежа в Австралия и сделката за Carte Noire за 700 млн. евро.

Сделката за Carte Noire прави Франция втория по големина пазар за Lavazza след този в Италия. Очаква се тя да генерира близо една пета от приходите на компаниите през тази година.

Основаната през 1895 г. Lavazza увеличи приходите си в САЩ с 20%, където сред клиентите й е Keurig Green Mountain Inc. чрез своите K-Cup (кафе на капсули).

Към този момент Lavazza не обмисля излизането си на борсата.

„Имаме доста работа, преди дори да се доближим до първично публично предлагане и много пари, които да управляваме за бъдещия растеж в следващите поне четири години“, категоричен е Баравале. „Нашата цел е да останем напълно независими.“

По статията работи: Свилен Колев

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Децата днес мечтаят повече да бъдат влогари, отколкото астронавти