Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Лидерът на Burberry се разделя с компанията, за да поеме ръководството на друга

Той ще застане начело на италианския бранд Salvatore Ferragamo

Лидерът на Burberry се разделя с компанията, за да поеме ръководството на друга

Снимка: Simon Dawson/Bloomberg

Главният изпълнителен директор на Burberry Group Марко Гобети ще напусне поста в края на тази година, за да поеме ръководната позиция в италианската Salvatore Ferragamo, прехвърляйки се от един луксозен бранд в процес на преобръщане към друг, който иска да поеме в същата посока, пише Bloomberg.

Италианският директор прекара почти пет години начело на британската марка, а сега бордът ще започне да му търси наследник, сочи изявление на компанията. Преместването във Ferragamo ще му позволи да се върне в Италия след години работа зад граница.

Акциите на Ferragamo поевтиняват с 1,6% минути преди 16 ч. в понеделник в Милано, след като по-рано през деня бяха с ръст от до 2%, а цената на книжата на Burberry се понижи със 7,7% в Лондон.

Още по темата

Ferragamo се сблъска с повече трудности спрямо конкурентите си в привличането на по-младото поколение купувачи на луксозни стоки. Италианският бранд нае Пол Андрю за свой творчески директор през 2019 г., но той напусна поста по-рано тази година. Вероятно Гобети ще има задачата да избере човек на негово място, който да подкрепи марката, след като той оглави Ferragamo.

В Burberry Гобети привлече италианския дизайнер Рикардо Тиши, който да съблюдава възстановяване на компанията и подобряване на имиджа ѝ.

„По-добра позиция“

„Burberry е в много по-добра позиция днес, отколкото когато Марко пое ръководството над нея“, твърди анализаторът от Sanford C. Bernstein Лука Солка в имейл. „И все пак размерът на проблемите не даде шанс за големия успех, на който мнозина се надяваха“, посочва той.

„Марко поема още едно голямо предизвикателство като става главен изпълнителен директор на Ferragamo. Марката се нуждае от цялостно обновяване на своите маркетингови основи: продукт и комуникации на първо място“, коментира той.

Burberry, която също така не успяваше да привлече аудиторията от Instagram, когато Гобети пое ръководството, наскоро даде начало на кампания с Кендъл Дженър. Успехът на Гобети в тази важна категория го направи по-привлекателен за италианската компания, известна със своите обувки и чанти.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
"Хелоуин убива" детронира новия Джеймс Бонд