IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

L'Oréal разширява присъствието си на пазара на декоративна козметика

Френският концерн купува производителя на декоративна козметика Urban Decay

13:45 | 26.11.12 г.
Автор - снимка
Редактор
<p>
	В последните месеци подразделението на L&#39;Or&eacute;al за луксозна козметика компенсира забавянето на пазара на масовите брандове. <em>Снимка: Ройтерс</em></p>

В последните месеци подразделението на L'Oréal за луксозна козметика компенсира забавянето на пазара на масовите брандове. Снимка: Ройтерс

Френският козметичен гигант L'Oréal съобщи, че е постигнал споразумение за придобиването на производителя на декоративна козметика Urban Decay Cosmetics, пише The Wall Street Journal.

Така компанията напредна с още една крачка на бързоразрастващия се пазар на висококачествената декоративна козметика, отбелязва изданието.

От L'Oréal все още не са обявили подробности по сделката, но според запознат източник, пожелал анонимност, компанията ще плати между 300 и 400 млн. долара на собственика на Urban Decay - Castanea Partners.

По думите на Никола Йеронимус, президент на L'Oreal Luxe – подразделението на компанията за луксозна козметика, сделката „ще допълва чудесно“ съществуващите марки декоративна козметика на L'Oreal.

Тим Уорнър, генерален мениджър на Urban Decay, коментира, че сделката "ще даде възможност на Urban Decay да достигне пълния си потенциал на пазара“.

В последните месеци подразделението на L'Oréal за луксозна козметика компенсира забавянето на пазара на масовите брандове заради бума на търсенето на престижните марки на развиващите се пазари.

Това доведе до разширяването на инвестициите на козметичния гигант в луксозните продукти. Миналата година например компанията купи Pacific Bioscience Laboratories, производителят на електрическата почистваща четка за лице Clarisonic.

Urban Decay Cosmetics привлече вниманието през 90-те, след като пусна на пазара продукти с имена „Перверзия“ и „Бездомно куче“. През 2000 г. компанията беше купена от конгломерата LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, който три години по-късно продаде компанията на сегашния й собственик.

За дистрибуцията на продуктите си Urban Decay разчита на специализираните бюти ритейлъри, каквито са Ulta и Sephora. Сега обаче компанията ще има възможност да разшири сериозно присъствието си на световния пазар на козметика.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 11:52 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още