IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

L'Oreal купува мобилно приложение за дигитално разкрасяване

Приложението превръща камерата на телефона в огледало и позволява на потребителите да видят как се променя лицето им в реално време

16:13 | 16.03.18 г.
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Френската компания L’Oreal ще придобие канадската технологична компания, специализирана в приложения за красота, ModiFace, с което ще даде възможност на клиентите си да тестват гримове и червила онлайн, съобщава Bloomberg.

Технологията за добавена реалност на ModiFace беше възприета от много производители на козметика след създаването на компанията през 2006 г. и стои зад мобилните приложения на марката Sephora на LVHM и на Estee Lauder.

Производителят на Maybelline притежава над 30 от най-големите козметични марки в света, но за първи път добавя технологична компания в списъка си. Досега L’Oreal е тествала добавената реалност с проекти като приложението Makeup Genius, което е свалено над 20 млн. пъти.

Не е ясно срещу каква сума компанията ще придобие ModiFace, която има 70 служители. Софтуерът на ModiFace позволява на потребителите да виждат как се променя лицето им в реално време, докато експериментират с комбинации от руж и сенки за очи. Приложението превръща камерата на смартфона в огледало, за да могат потребителите да видят как ще изглеждат продуктите върху собствената им кожа.

„Начинът, по който клиентите ни търсят, откриват и пробват продукти, наистина се променя и искахме да вградим това на по-дълбоко ниво“, казва директорът за дигитални технологии на L’Oreal Любомира Роше.

Компанията е продала продукти за над 2 млрд. евро онлайн миналата година, което се равнява на 8% от общите приходи.

Близките връзки с блогъри за красота в Instagram и YouTube са помогнали за растежа на продажбите на гримове на млади потребители, които искат да са винаги готови за селфи. L’Oreal опитва да пренесе успеха и в козметиката за мъже, като привлича моделите с най-красиви бради в социалните мрежи, за да рекламира нова марка, създадена в партньорство с Дейвид Бекъм.

Следващата фаза в дигиталната стратегия на L’Oreal е марки като Lancome и YSL да разполагат с инструменти за дигитални преживявания на клиентите, казва Роше.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 17:37 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още