IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Louis Vuitton, Chanel и Сие разчитат за продажби в Тайланд на мобилно приложение

Японската апликация Line започна да изпреварва конкурентите си WhatsApp и Viber в островната държава

12:08 | 08.10.20 г.
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;Akio Kon/Bloomberg</em></p>

Снимка: Akio Kon/Bloomberg

Луксозните модни и автомобилни марки в Тайланд се насочиха към продажби на своите продукти в японското мобилно приложение Line, улавяйки вълната на нарастващия апетит към социална насоченост на търговията, обяви компанията, цитирана от Ройтерс.

Марки като Louis Vuitton, Chanel и Volvo са сред онези, които отвориха официални акаунти в приложението за съобщения, което започна да изпреварва конкурентите си WhatsApp и Viber в Тайланд. Всички те се надпреварват да спечелят повече потребители по време на короновирусната пандемия.

„Луксозният сегмент беше принуден да се адаптира, тъй като магазините им бяха затворени“, каза главният търговски директор на Line за Тайланд Норасит Ситивичвичит пред Ройтерс.

По-рано тази година Тайланд наложи национален комендантски час и затвори моловете за близо два месеца, за да избегне бум на новозаразени. „По време на пандемията продавачите станаха много активни“, каза Норасит и добави, че други продават козметика и бързооборотни потребителски стоки.

Line, която таксува продавачите за изпращане на съобщения и предаване на живо, заяви, че нейните месечни активни потребители в Тайланд са нараснали от 44 милиона на 47 милиона души тази година, което прави страната вторият по големина пазар след Япония.

Volvo също успешно продава автомобили през платформата, след като стартира през май и проучи данните на клиентите, каза нейният маркетинг ръководител в Тайланд Жан-Дейвид Харел.

„Вече знаем какъв модел притежават потребителите тук, какъв интерес имат и кога планират да сменят настоящата си кола“, заяви той.

Социалната търговия е широко разпространена в Тайланд, където търговците продават директно на клиенти чрез социални медии като Line и Instagram.

Line планира скоро да представи „MyRestaurant“ с приложението си за доставка на храна, Line Man Wongai, с което ще подпомага ресторантите, каза Норасит.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:28 | 08.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още