Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Луксозният съвместен проект на Alibaba и Richemont вече е онлайн в Китай

Това е начин швейцарската компания да достигне до китайските потребители на луксозни стоки

Луксозният съвместен проект на Alibaba и Richemont вече е онлайн в Китай

Източник: Getty

Съвместното предприятие на базираната в Швейцария компания Richemont и китайската Alibaba Group Holding Ltd. вече е факт в Китай, представяйки на едно място 130 марки в луксозната платформа Tmall Luxury Pavilion на Alibaba.

Tom Ford, Brunello Cucinelli и Jimmy Choo се присъединяват към луксозните брандове на Richemont - Cartier, Piaget и Vacheron Constantin.

Инвеститорите очакват подробности за партньорството, откакто то е обявено преди около година.

Още по темата

Компанията, наречена Feng Mao, ще започне лансираща кампания за платформата през втората седмица на октомври, веднага след едноседмичните празненства по случай националния празник на Китай или т. нар. „Златна седмица“, съобщават компаниите в понеделник, цитирани от Bloomberg.

Това дава възможност бизнесът да придобие популярност преди Деня на самотните сърца в Китай на 11 ноември, когато по традиция младите неженени мъже и жени се обсипват с подаръци един друг.

Richemont е водещ производител на луксозни стоки в разширяващия се сегмент на електронната търговия, след като се сдоби с онлайн търговци като YNAP и Watchfinder.

Това е начин швейцарската компания да достигне до китайските потребители, за които изпълнителният директор на Alibaba Даниел Джан казва, че е възможно да съставляват почти половината от световния пазар на луксозни стоки до 2025 г., без разходите по отварянето на физически магазини.

Миналата година Денят на самотните сърца донесе приходи от 31 милиарда долара на Alibaba, с което се превръща в едно от най-големите събития в електронната търговия до сега.

Feng Mao е 51% собственост на Richemont, докато Alibaba притежава 49% и ще управлява сайта под марката Net-a-Porter на швейцарската компания. Предприятието наема Ятинг У, бивш мениджър на Unilever, като главен изпълнителен директор през последните месеци.

По статията работиха: Десислава Йорданова, редактор Елена Илиева
Още по темата: Новини

Последни новини

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Пътят на дървесината до електрическа китара