IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

LVMH преговаря с Tiffany, след като подобри офертата си за придобиването й

Ако сделката се осъществи, това ще даде възможност на LVMH да се конкурира с Richemont за лидерската позиция в световния бизнес с бижута

11:33 | 21.11.19 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Източник: Ройтерс</em></p>

Източник: Ройтерс

LVMH и Tiffany са започнали преговори, след като френският собственик на Louis Vuitton е предложил по-висока цена, за да закупи бизнеса на американската бижутерийна марка, според източници, пожелали да запазят анонимност, цитирани от Bloomberg.

Компаниите са започнали дискусии, след като LVMH е предложила да плати около 130 долара на акция за Tiffany, според същите източници. Не е взето окончателно решение и разговорите могат да се провалят. Представител на LVMH отказа коментар, а представител на Tiffany не беше открит.

През октомври LVMH предложи да закупи Tiffany чрез сделка, която оценяваше компанията на 120 долара на акция, или около 14,5 млрд. долара. Тогава Tiffany съобщи, че обмисля предложението заедно със съветници, за да вземе най-доброто решение, което е в интерес на акционерите.

Очакваше се Tiffany да отхвърли тази оферта като твърде ниска, като мениджърите смятат, че компанията трябва да получи многократно по-голяма печалба, подобно на други поглъщания на луксозни макри като Bulgari например, съобщaва Bloomberg.

Цените на акциите на Tiffany поевтиняха с около 1% до 123,33 долара за акция при търговията в сряда в Ню Йорк, което даде на компанията пазарна стойност от около 14,9 млрд. долара.

Сделката ще разшири достъпа на LVMH до американските луксозни купувачи, позволявайки й да управлява 182-годишна марка. Това също ще даде възможност на LVMH да се конкурира с Richemont, компанията собственик на Cartier, за лидерска позиция в световния бизнес с бижута.

Tiffany се стреми да отбележи напредък под ръководството на изпълнителния директор Алесандро Боглиоло, който преустройва маркетинга на марката, за да се насочи към по-младите купувачи.

Ако сделката се осъществи и Tiffany стане част от LVMH, брандът ще се присъедини към група, включваща модната марка Christian Dior, бижутерската марка Bulgari и марката за шампанско Dom Perignon.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:43 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още