Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Macy's отчете силно тримесечие и повиши прогнозата си за годината

Сравнимите продажби през първото тримесечие нараснаха с 4,2%, като надминаха прогнозите на Wall Street

Macy's отчете силно тримесечие и повиши прогнозата си за годината

Снимка: Архив Ройтерс

Macy's повиши прогнозата си за печалбата за цялата година и отчете по-добри от очакваното тримесечни сравними продажби, подкрепени от високите разходи за туризъм, новата програма за лоялност и по-големия асортимент от продукти, предлагани в магазините, съобщи Ройтерс.

Веригата универсални магазини на САЩ отчете по-високи от очакваното сравними продажби, тласкайки нагоре цената на акциите с 10% до близо 33 долара по обяд.

„Намаляването на данъците и бонусите бяха неочаквани за потребителите, които реагираха, като увеличиха разходите“, коментира Нийл Сондърс, управляващ директор на GlobalData Retail, според когото тази тенденция е валидна за повечето търговци на дребно.

Подобно на конкурентите си резултатите на веригата универсални магазини, базирана в Синсинати, Охайо, бяха колебливи през последните няколко години, докато се опитваше да се приспособи към силно конкурентния пазар на дребно, където купувачите купуват все повече стоки онлайн.

Macy's е затворила повече от 100 магазина от 2015 г. насам и е съкратила хиляди работни места заради понижен интерес от страна на клиентите.

Още по темата

Компанията също така заяви, че се отказва от съвместното предприятие с Fung Retailing в Китай, но ще остане активна на платформата за електронна търговия на Alibaba - TMall, както и в социалните мрежи.

Macy's промени и своята програма за лоялност, като предложи безплатна доставка и отстъпки за клиентите с най-големи разходи.

Всичко това изглежда се отплаща, като привлича повече купувачи онлайн и в магазините и увеличава продажбите като цяло.

Сравнимите продажби през първото тримесечие са нараснали с 4,2%, задминавайки прогнозите на Wall Street за ръст от 1,4% благодарение на силни продажби в Bloomingdale’s, Bluemercury и собствените магазини Macy‘s. Това е второто поредно тримесечие на ръст на сравнимите продажби.

Компанията очаква коригирана печалба от 3,75 до 3,95 долара на акция за годината в сравнение с предварителна прогноза за 3,55 до 3,75 долара.

Веригата също така прогнозира, че целогодишните сравними продажби в притежаваните от нея лицензирани магазини ще се покачат с между 1% и 2%. Анализаторите очакваха среден ръст от 0,3%, посочва Thomson Reuters.

По статията работиха: Веселина Василева, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Килограмите и други основни мерни единици вече имат нови дефиниции