Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Mars спря рекламите си в YouTube

Реклама на компанията бе излъчена преди видео със съдържание, призоваващо към насилие

Mars спря рекламите си в YouTube

Снимка: Архив Ройтерс

Производителят на захарни изделия Mars изтегли рекламите си от YouTube, след като един от брандовете му бе рекламиран по време на рапърско видео със съдържание, призоваващо към насилие, предава ВВС.

Стъпката бе предприета, след като реклама на бонбоните Starbust бе излъчена, преди да започне видео на групата Moscow17.

Един от членовете на групата – Сидик Камара, известен като Incognito и SK, бе намушкан до смърт в южен Лондон по-рано тази седмица.

Още по темата

Компанията заяви, че е „неприемливо“ брандът ѝ да се вижда заедно с подобно съдържание.

Според Sun рекламната кампания на Mars в платформата за споделяне на видеа е била на стойност 5 млн. паунда. Компанията не потвърди това, заявявайки, че не смята да представя повече информация за рекламния си бюджет.

Във видеото, включващо Камара, който е на 23 години в момента на нападението срещу него в сряда, групата говори, че е „във война“ с полицията.

Клипът, който има 40 хил. гледания, все още е наличен в сайта, но преди него вече няма реклами.

Говорител на Mars заяви: „Неприемливо и разочароващо е да видим един от нашите брандове да се рекламира с такова видео съдържание. Това очевидно е нарушение на насоките ни за безопасност на бранда и рекламите Mars никога няма да бъдат излъчвани отново заедно с подобно съдържание“.

Тя допълва, че са предприети действия за премахване на всички онлайн реклами в YouTube и че се работи заедно с Google и рекламни агенции, за да се установи как се е случило това.

„Докато ни липсва доверието, че съществуват подходящи защити, няма да рекламираме повече в YouTube”, допълни тя.

YouTube разчита на алгоритми, за да открива неподходящо съдържание в сайта. Освен това насърчава потребителите да сигнализират за видеа или поведение, което нарушава правилата.

Въпреки това най-големият сайт за видео споделяне в света продължава да е обект на неспирни критики за провала си в свалянето на опасно съдържание, включително и екстремистко.

По статията работи: Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Компаниите, чиито репутации се сринаха през 2019 г.