IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Маските - двигателят за приходите на Etsy

Компанията се радва на успешно тримесечие, докато ритейл секторът се бори с проблеми

12:49 | 29.10.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;Andrew Harrer/Bloomberg</em></p>

Снимка: Andrew Harrer/Bloomberg

Etsy отчете по-високи приходи от продажби за фискалното си трето тримесечие, след като онлайн купувачите се насочиха към нейната платформа в търсене на маски и декорация за дома. Това направи компанията за електронна търговия успешна, на фона на страдащия ритейл сектор, пише Wall Street Journal.

Онлайн магазинът за покупки и продажби на ръчно направени и винтидж продукти обяви, че приходите са се увеличили повече от два пъти до 451,1 млн. долара спрямо година по-рано, подкрепени от голямото търсене на маски. Etsy отчете, че е продала 24 млн. маски през тримесечието до септември.

Брутният обем на продажбите – метрика, обхващаща общата стойност на продуктите, продавани в сайта, е скочил над два пъти до 2,63 млрд. долара. Etsy твърди, че маските представляват 11% от този показател. Въпреки това продажбите, изключващи маските, са се увеличили с 93% спрямо миналата година.

3,7-те млн. активни търговци в Etsy, които през второто тримесечие бяха 3,1 млн., са помогнали на компанията да се справи с проблемите във веригата на доставките, където други ритейл компании като Amazon.com, Overstock.com, Wayfair и IKEA все още срещат трудности. Търговците на дребно трябваше да се справят с проблеми, свързани с трупането на инвентар, за да отговорят на нарасналото търсене на онлайн покупки по време на коронавирусната пандемия.

„Нашите търговци, нашите бизнеси до голяма степен спечелиха от това, че работят от вкъщи, и не са толкова ограничени от вериги на доставки, зависими от няколко фабрики, или от искането всичко да се доставя през един или два разпределителни центъра“, коментира главният изпълнителен директор Джошуа Силвърман.

Търговците в Etsy ѝ дават структурно конкурентно предимство, когато става дума за вериги на доставките, твърди анализаторът на D.A. Davidson Том Форт, допълвайки, че това позиционира компанията добре за празничния сезон.

Печалбата на Etsy нарасна до 91,8 млн. долара, или 70 цента на акция, от 14,8 млн. долара, или 12 цента на акция, година по-рано. Анализатори, анкетирани от FactSet, прогнозираха, че печалбата ще е 57 цента на акция.

Книжата на Etsy са повишили стойността си повече от три пъти от началото на годината.

За да продължи да привлича нови клиенти и да кара текущите клиенти да правят повторни покупки, компанията увеличи разходите си за маркетинг чрез различни мерки. В тях попадат подобрените резултати от търсенето на отделни търговци в Google и по-добра клиентска поддръжка. В резултат на това оперативните разходи са скочили с 86 на сто до 213,1 млн. долара.

Etsy твърди, че продължава да прави други подобрения в потребителското изживяване, включително дава възможност на търговците да показват очакван срок на доставката.

Компанията отчете 69,6 млн. активни купувачи в платформата за третото тримесечие, спрямо 60,3 млн. за второто тримесечие и 44,8 млн. за същия период през 2019 г. Etsy твърди, че има общо 138 млн. купувачи в платформата си, а около 50% от тях са купили нещо през нея в рамките на последната година.

Търговецът очаква приходите му за четвъртото тримесечие да са между 459 и 513 млн. долара.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 17:58 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още