Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

McDonald’s и Beyond Meat разширяват експерименталното си партньорство в Канада

McDonald’s продава имитиращ месото бургер и в Германия, като там шницелът на растителна основа е продукт на Nestle

McDonald’s и Beyond Meat разширяват експерименталното си партньорство в Канада

Източник: Getty

McDonald's и Beyond Meat ще разширяват експерименталното си сътрудничество в Канада, като това е значителна крачка напред за бързорастящия производител на заместители на месо. В продължение на 12 седмици, считано от 14 януари, 52 ресторанта на McDonald's в Югозападен Онтарио ще предлагат сандвичите "P.L.T.", които съдържат шницелите на грахова основа на Beyond Meat, съобщава Bloomberg.

„Докато разширяваме теста, ние продължаваме да се вслушваме в нашите клиенти в Югозападен Онтарио и да оценяваме апетита им към месните алтернативи на растителна основа в менюто на McDonald's“, казва в изявление Михаела Шарет, ръководител на звеното за потребителски нагласи на McDonald's в Канада. Тестовият проект ще включва 27 нови локации.

Алексия Хауърд, анализатор от Sanford C. Bernstein, предупреди да се избягва твърде голямото вълнение. „Първоначалната обратна връзка до голяма степен е положителна, въпреки че изглежда досега изпитанието не е било с такъв успех, че да оправдае незабавното въвеждане на национално ниво в Канада и САЩ“, коментиря тя.

Още по темата

Компаниите обявиха през септември, че в рамките на тест най-голямата световна верига ресторанти ще продава сандвичи със заместители на месо в 28 обекта в Онтарио. „Радваме се, че клиентите на McDonald’s споделиха, че се наслаждават на вкусния бургер на растителна основа“, заяви говорител на Beyond Meat.

McDonald’s продава имитиращ месото бургер и в Германия, като там шницелът на растителна основа е продукт на Nestle. Канадската експанзия „не говори нищо за САЩ“, заяви Майкъл Хейлън, анализатор от Bloomberg Intelligence. Отбелязвайки мащаба, необходим за доставките в 14 000 ресторанта на McDonald’s в Съединените щати, той посочи Nestle като по-вероятен доставчик.

Beyond Meat бързо се разпространи в ресторантьорската индустрия през последните години и вече има продукти в 9000 магазина на Dunkin в цялата страна, както и във вериги като Del Taco, Carl's Jr. и Denny's. Мащабът на McDonald’s  - с приблизително 14 000 локации само в САЩ - представлява уникално предизвикателство и възможност за компанията.

Конкурентът Impossible Foods вече предлага своя хамбургер с алтернативен на месото продукт в ресторантите на Burger King в САЩ и тази седмица обяви, че в края на месеца на пет тестови пазара ще пусне нов сандвич с наденичка на растителна основа. Impossible Foods, която прави заместители на месото от соя, изпитваше известни затруднения, докато засили производството, за да отговори на широкото търсене. През юли компанията обяви сделка с глобалния производител на храни OSI Group за разширяване на производството.

По статията работиха: Десислава Йорданова, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Най-богатият индиец вече е четвърти сред най-заможните в света