IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Мина ли музикалната индустрия през креативна фаза?

Има нарастване на потребление на музика през Facebook по време на пандемията, но шанс ще имат младите групи, коментира Асен Ананиев - Ritchie Kelly

11:18 | 18.05.20 г.
<p>
	<em font-size:="" pt="" style="color: rgb(102, 102, 102); font-family: ">Снимка: Gabby Jones/Bloomberg</em></p>

Снимка: Gabby Jones/Bloomberg

Музикалната индустрия ще се промени много след пандемията, прогнозира в ефира на Bloomberg TV Bulgaria музикантът Асен Ананиев - Ritchie Kelly.

По думите на музиканта, който от 26 години живее в Германия, а от 20 години е професионален музикант, пандемията ще даде шанс за развитие на младите групи.

„В началото имаше много паника и малко работа, но това се оказа много креативна фаза. Можех да се концентрирам върху неща, които до сега не можех да правя“, разкри музикантът.

Според него има нарастване на потребление на музика през Facebook.

„Но всеки музикант трябва да прецени за себе си дали това е неговият път, защото живата музика е нещо съвсем различно, обясни Асен Ананиев.

Според него от стримването на музика не се печелят много пари.

Целият разговор очаквайте във видеото на Bloomberg TV Bulgaria.

Всички гости на предаването "Бизнес старт" гледайте тук.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 03:45 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още