IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Мъжете хвърлят за естестични процедури над 2 млрд. долара годишно

Най-популярни сред силния пол в България са лазерната епилация и козметичната грижа за лицето

11:58 | 12.02.19 г.
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

Глобалният пазар на естетични процедури за мъже ще нараства стремглаво до 2021 г. с годишен темп от над 7%, показват данни на агенцията за анализи Technavio. Към 2016 г. обемът му е оценен на 2,3 млрд. долара, а се очаква в следващите 5 години да нарасне с още 961,4 млн. долара или с над 40%, информират от InfoGraffiti.

Българският мъж също се интересува от естетични продукти и услуги. Най-често това са мъже между 25-45/50 години, с доходи над средните, добре образвани и от различни социални кръгове. 

Масово мъжете обръщат внимание на конкретен дерматологичен проблем, но са все по-отворени да получат допълнителна информация за естетични процедури, коментира д-р Росица Денчева от естетична клиника Reverse.

Един от основните двигатели за повишаване на търсенето на нехирургични процедури е техният минимален възстановителен период.

„Най-популярните сред мъжете са лазерната епилация и козметичната грижа за лицето – специализирана процедура, която от една страна подпомага козметичната грижа, а от друга е допълваща при лечение на акне, разширени капиляри, фини линии и бръчки.

Male Male

Източник: InfoGraffiti

От инжекционните терапии най-често се правят ботокс, филър или мезотерапия/плазмотерапия. Когато веднъж се доверят и започнат да правят подобен тип терапии, мъжете са склонни напълно да следват съвета на лекар и да продължат с инжектирането и на други продукти, допълва д-р Денчева.

Ако преди 10 години мъжете не сa се интересували от естетични процедури, днес 20% се възползват от услугите на дерматолозите. Основното притеснение на мъжкия пол е дали крайният резултат ще изглежда естествено.

Стремежът им е да не се вижда, че има намеса. За разлика от жените, мъжете не се интересуват толкова от попълването на бръчките, колкото от това да имат стегната и добре изглеждаща кожа.

Общите тенденции в естетичната дерматология са в посока естествено излъчване. Модата на застиналите лица отдавна е в миналото. Няма го познатия подход – при бръчки на челото - ботокс, при хлътване - филър. Мисли се за всичко комплексно, уверяват специалистите.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:41 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още