Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Nespresso улеснява още повече рециклирането на капсули

В България потребителите могат да предават за рециклиране използваните си капсули на място в магазините на марката

Nespresso улеснява още повече рециклирането на капсули

Рециклирането на капсули е само част от дългогодишните усилия за устойчиво развитие.  От 2017 г. бизнесът на Nespresso е с неутрален въглероден отпечатък, a неотдавна компанията се ангажира да постигне пълна въглеродна неутралност по своята верига на доставки и през целия жизнен цикъл на своите продукти до 2022 г. Nespresso цели да направи рециклирането лесно за потребителите, като част от визията си за управление на отговорен и устойчив бизнес. Швейцарската компания, която отвори първия си бутик у нас през 2019 г. , споделя за усилията, които полага в международен план, както и конкретно на българския пазар.

За Nespresso създаването на първокласно кафе и доставянето му до дома или офиса на потребителите се свързва с голяма отговорност и отчетност. Затова компанията започва да измерва въглеродния отпечатък на всяка чаша Nespresso още през 2005 г. Международният производител продължава с редица иновации и стратегически промени в стремежа си да достигне неутрален въглероден отпечатък. Една от практиките на компанията в тази посока е именно производството и рециклирането на капсули от алуминий. Този материал не само запазва съвършено добре аромата и вкуса на кафето, но на практика може да бъде рециклиран до безкрай.

Рециклираният алуминий намира много и разнообразни приложения. Така например Nespresso в сътрудничество с шведската марка Vélosophy създава велосипед, изработен изцяло от рециклирани капсули Nespresso. Сътрудничеството има за цел да насърчи потребителите на Nespresso да рециклират, както и да илюстрира потенциала на рециклирания алуминий. Велосипедът е част от усилията на компанията да популяризира своята визия за нов живот за използваните материали и може да бъде видян в бутика на марката на бул. Ситняково 48 в София.

Oт 2017 г. насам бизнесът на Nespresso е с неутрален въглероден отпечатък, а неотдавна компанията обяви официално, че до 2022 г. ще постигне неутрален въглероден отпечатък за всяка чаша кафе Nespresso – както за дома, така и за професионални клиенти. Тази нова амбиция се основава на повече от 10 години работа, през които Nespresso намали въглеродните си емисии и компенсира останалата част чрез агролесовъдство. Стъпка в тази посока е иновацията от тази година - Nespresso представи своята нова капсула,  изработена от 80% рециклиран алуминий, като до края на 2021 г. компанията се ангажира алуминият, използван в производството на всички капсули, да е 80% рециклиран.

Климатичните промени са реалност и нашето бъдеще зависи от това да ускорим резултатите от своите усилия за постигане на устойчиво развитие. Ето защо ние засилваме своя ангажимент, като си поставяме за цел до 2022 г. чашата кафе, която ще пият нашите потребители, да е с неутрален въглероден отпечатък – кафе, направено от най-добрите и редки зърна, добити по устойчив начин. Искрено вярвам, че както нашият бизнес, така и кафе индустрията, могат да бъдат световна сила за правене на добро.“, каза Гийом Льо Кунф, главен изпълнителен директор на Nespresso.

Ангажиментът, поет от Nespresso в посока постигане на неутрален въглероден отпечатък, е част от дългогодишните усилия за устойчиво развитие: да се запазят изключителни сортове кафе, да се създаде устойчива и регенеративна система за отглеждане на кафе, да се осигури устойчив поминък за фермерите и да се изгради цикличен бизнес.

Планът за постигане на въглероден неутралитет до 2022 г. е одобрен от членовете на Консултативния съвет за устойчиво развитие на Nespresso (NSAB). Един от тях е и глобалният посланик на марката – Джордж Клуни. Световнопризнатият актьор и активист напомни: „Климатичните промени се случват сега, което означава, че всички трябва да поемем отговорност и да действаме бързо. Ясно е, че Nespresso разбира тази спешност и поставя нашата планета и хората в центъра на изборите, които прави. Тези амбиции и визия доведоха до изграждането на ангажимент за устойчивост, в който имах привилегията да участвам през последните седем години. Видях докъде сме стигнали през това време и съм развълнуван да видя доброто, което Nespresso може да направи през следващите 10 години.

Официалните магазини на Nespresso в България се намират в София на бул. Черни връх 100 в Paradise Center и бул. Ситняково 48 в Сердика Център.

По статията работи: Екип на Investor.bg
Още по темата: Новини

Последни новини

Коментари ()


Още от Новини
Ще се сбогува ли Европа с Черния петък?