IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Новото червило на Hermes за 67 долара намеква за големи амбиции

Компанията дава начало на нов сегмент от своя козметичен бизнес, навлизайки на пазара на цветна козметика

11:38 | 06.02.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Getty</em></p>

Снимка: Getty

Hermes International представи първите продукти от новата си козметична серия, прибавяйки червило за 67 долара към продуктите си, които включват още чанти Birkin за 9000 долара и копринени шалове за 400 долара.

С навлизането си в козметичния бизнес компанията прави опит да капитализира една категория, която от години е двигател на печалба за конкуренти като Christian Dior и Chanel на LVMH. От Hermes вече заявиха, че планират да предлагат нова категория козметика на всеки шест месеца. 

За момента червилото, чиято метална опаковка наподобява елементи от чантите Hermes, ще се продава само в магазините на марката. Отказът от пускане на продукта във вериги като Sephora на LVMH ще ограничи растежа на продажбите, но ще позволи на компанията да поддържа строг контрол върху ценообразуването и разпространението.

„Това се прави много внимателно, така че няма риск за „разводняване“ на бранда“, посочва Марио Ортели, консултант по луксозни стоки.

Като закъснял играч на арената на луксозната козметика Hermes има много да наваксва. Портфолиото от козметични продукти на Chanel, чието начало поставя самата основателка Коко Шанел през 1924 г., носи годишни продажби от 4 млрд. долара. За сравнение сумата при Hermes е едва 312 млн. евро, тъй като производителят се ограничава само до производството на парфюми и сапуни.

Hermes се надява с новата гама грим и продукти за грижа за кожата да стимулира подразделението си за парфюми, което в момента носи едва 5% от годишните продажби на марката в размер на 6 млрд. евро.

Постоянната колекция от червила ще включва около 20 цвята, а опаковките им могат да бъдат зареждани отново.

Пазарът за цветна козметика се очаква да нарасне с над 6% до 77,5 млрд. долара тази година, показват данни на Euromonitor.

Засега от Hermes са предпазливи по отношение на очакванията си за отражението на новите продукти върху продажбите, запазвайки сдържания тон за дългосрочните перспективи на новия бизнес. В съобщение от юни компанията обяви само, че предстоят някои „приятни изненади“.

Акциите на Hermes поевтиняват с 0,8% по време на търговията в Париж минути след 11:30 ч. Българско време.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:12 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още