Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Отварянето на кина и стадиони възражда бизнеса на Coca-Cola

Резултатите на компанията са под натиск на местата, където има нови огнища на Covid-19

Отварянето на кина и стадиони възражда бизнеса на Coca-Cola

Снимка: Andrey Rudakov/Bloomberg

Coca-Cola повиши прогнозата за годишните си приходи от продажби и за печалбата си, след като търсенето на напитките ѝ се възстанови от дъното, което удари заради пандемията. Всичко това се случва след отварянето на кината, ресторантите и стадионите, предава Ройтерс.

Акциите на най-големия производител на газирани напитки в света, който през по-голямата част от годината се бореше с трудности, защото публичните места за събиране бяха затворени, за да се овладее разпространението на коронавируса, повишиха стойността си с 3% преди началото на днешната сесия.

Още по темата

Приходите на Coca-Cola в Северна Америка, най-големият ѝ пазар, са нараснали с 28% през второто тримесечие, подкрепени от отварянето заради поставянето на ваксините и заради разхлабването на рестрикциите за капацитета на заведенията в Съединените щати.

Отварянето на икономиките в Европа, Азия и Южна Америка също повиши общите коригирани приходи на компанията с 41,1% през тримесечието до 10,13 млрд. долара. С това показателят надмина средната прогноза на анализаторите за 9,32 млрд. долара по данни на Refinitiv.

“Резултатите ни за второто тримесечие показват как нашите бизнеси се възстановяват по-бързо от общото икономическо възстановяване“, коментира главният изпълнителен директор на Coca-Cola Джеймс Куинси.

Общите нетни приходи на компанията се свиха с 28 на сто през същото тримесечие на миналата година заради блокадите.

Конкурентът PepsiCo, който е по-слабо зависим от продажбите в ресторанти и барове, миналата седмица отчете 20,5% повишение на приходите за второто тримесечие.

И все пак обемът на продажбите на Coca-Cola Се оказа под натиск на пазарите, където има възраждане на огнищата на Covid-19.

Компанията обнови годишната си цел за органичните приходи, като очаква те да нараснат с между 12 и 14 на сто. Предходната прогноза беше за висок едноцифрен растеж.

Годишната коригирана печалба на акция се очаква да нарасне с 13-15%, обяви компанията.

Нетната печалба на Coca-Cola се е повишила с 48% до 2,64 млрд. долара през второто тримесечие, което завърши на 2 юли. Като се изключат някои елементи, компанията е спечелила по 68 цента на акция, надхвърляйки очакванията за 56 цента на акция.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Puma вижда потенциал за удвояване на приходите