IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Пивоварите Molson Coors и Heineken подкрепят кампанията Dry January в САЩ

В тази инициатива те виждат възможност да промотират своите слабо алкохолни или безалкохолни предложения

10:32 | 04.01.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Източник: Ройтерс</em></p>

Източник: Ройтерс

Американците пият по-малко бира, насърчавани от тенденции като Dry January. Но пивовари като Molson Coors Beverage и Heineken се опитват да използват кампанията за намаляване консумацията на алкохола през януари, за да промотират бирата си, съобщава CNBC.

Инициативата Dry January започна в Обединеното кралство през 2013 г. Оттогава движението се разпространи по целия свят, включително в САЩ, където общата консумация на алкохол продължава да спада. Над една пета от американците са участвали в Dry January през 2019 г., според Nielsen.

А някои потребители също полагат усилия да намалят приема на алкохол и през останалите 11 месеца на годината. Тази промяна, както и конкуренцията с други видове алкохол, влие зле на бирените компании.

Консумацията на американската бира е намаляла по обем с 1,6% през 2018 г., според данни на IWSR. Фирмата, която проследява тенденциите при алкохола, установи, че сайдерите и слабо алкохолните напитки със сода вземат дял от потребителите на бирата. По-младите консуматори на алкохолни напитки пият по-малко като цяло, включително и бира.

Но за пивоварите надеждата не е изгубена. Безалкохолната и нискоалкохолната бира са петият най-бързо развиващ се вид бира в САЩ, според Nielsen. Според данни на IWSR най-честите потребители на такъв тип слабоалкохолни или безалкохолни напитки са мъже на възраст между 21 и 44 години.

Molson Coors популяризира нискоалкохолната си бира Miller64 чрез рекламна кампания, с участието на Никълъс Браун от „Succession“, като агитира своите потребителите да участват в „Dry January“.

Кампанията идва в момент, когато Molson Coors се опитва да се адаптира към променливите вкусове на потребителите, като дори сменя името си. През януари компанията се преименува от Molson Coors Brewing на Molson Coors Beverage. Освен това обяви, че ще предприеме мерки за преструктуриране, което ще доведе до закриването на 400 до 500 работни места.

През януари миналата година Heineken пусна своята безалкохолна бира Heineken 0.0 в САЩ. Тази година пивоварната раздава от бирата без алкохол, като клиентите могат да заявят безплатна кутия с 31 на брой опаковки бира (колкото са дните на месеца) на januarydrypack.com.

Anheuser-Busch InBev тества Budweiser 0.0 на определени американски пазари през 2019 г. Напитката стартира в Индия миналата година. Портфолио на Anheuser-Busch също включва O’Doul’s - най-известната бира без алкохол в САЩ.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:38 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още