Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

По-слабият апетит към Burger King засегна продажбите на Restaurant Brands

Компанията се бори и с недостига на служители в своите вериги за бързо хранене

По-слабият апетит към Burger King засегна продажбите на Restaurant Brands

Снимка: Taylor Weidman/Bloomberg

Burger King и Tim Hortons се борят с недостига на кадри и възхода на делта варианта на коронавируса, който държи обичащите кафето офис служители у дома. Всичко това стана причина компанията майка на двете вериги – Restaurant Brands International да не успее да отговори на очакванията за тримесечните си приходи, предава Ройтерс.

Листнатите в САЩ акции на компанията понижиха стойността си с 4,4%, след като приходите от продажби в обектите на Burger King, Tim Hortons и Popeyes, отворени от поне година, се оказаха под прогнозата за третото тримесечие.

Restaurant Brands също така се бори и с огромната конкуренция на McDonald’s и Wendy’s, които залагат на маркетинга и добавянето на нови елементи в менютата.

Още по темата

Според анализатори маркетингът зад част от продуктите на Burger King са недостатъчни, а брандът записа най-големия спад на представянето си в портфолиото на Restaurant Brands.

Някои анализатори твърдят, че Burger King може да се възроди, както Domino’s Pizza направи през 2010 г., ако новият оперативен директор и президент направи промени в маркетинга.

Restaurant Brands също така се бори с кадровата криза в ресторантите си, особено що се отнася до нощните смени във веригата Popeyes. Компанията трябваше да намали работното време и да ограничи възможностите за обслужване в някои ресторанти, а по думите на главния изпълнителен директор Хосе Сил ще е нужно време, преди ситуацията с недостига на служители да се подобри.

Много от почасово работещите се завърнаха към по-високоплатените си работни места в складовете и други бизнеси.

Общите приходи на компанията са нараснали с 11,8% до 1,50 млрд. долара, под прогнозата за 1,53 млрд. долара. Коригираната печалба е 76 цента на акция, спрямо очакваните 74 цента на акция по данни на Refinitiv.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Ще взриви ли Ювентус футбола в Италия?