Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Подкрепена от Безос компания за растителни храни набра 235 млн. долара

NotCo е подкрепена и от Люис Хамилтън и Роджър Федерер

Подкрепена от Безос компания за растителни храни набра 235 млн. долара

Снимка: notco.com

Подкрепената от Джеф Безос компания за хранителни технологии NotCo обяви, че е набрала 235 млн. долара в най-новия си кръг на финансиране, в който са се включили и спортистите Люис Хамилтън и Роджър Федерер. Това е оценило компанията за растително базирани храни на 1,5 млрд. долара, предава Ройтерс.

Фирмата произвежда растителни млека, плънки за бургери, месо и сладоледи, и планира да използва новото финансиране за експанзия в Азия и Европа, както и за създаването на нови продукти за северноамериканския пазар.

„Много компании се обърнаха към NotCo, за да попитат: „Можете ли да направите растително базирана версия на нашите продукти?“, коментира главният изпълнителен директор на компанията Матиас Мучник.

NotCo, която оперира в шест държави в Северна и Южна Америка, също така планира да инвестира повече в технологията си за изкуствен интелект Guiseppe, която проучва нови комбинации от растения, с които да репликира продуктите, направени с животинско месо.

Финансирането, водено от Tiger Global, идва и от компанията за рисков капитал DFJ Growth Fund и от фондацията за социално въздействие ZOMA Lab.

Потребителите, които обръщат внимание на здравето и на околната среда, добавят базирани на растения храни към своите диети, което накара редица фирми да създадат свои собствени версии след успеха на лидерите в индустрията Beyond Meat и Impossible Foods.

По време на пандемията търсенето на базирано на растения месо скочи, тъй като потребителите търсеха безопасни и здравни алтернативи.

“Covid повиши осведомеността за категорията храна, базирана на растения. Растежът на тази категория е огромен“, твърди Мучник.

Инвестициите в такъв тип храни достигнаха 1,7 млрд. долара през 2020 г., което е над три пъти повече спрямо 2019 г., според компанията за пазарни проучвания PitchBook. Тя прогнозира, че пазарът ще достигне близо 8 млрд. долара тази година.

NotCo пусна своето растително базирано мляко NotMil в САЩ преди седем месеца и е на път да достигне 8000 търговски обекта до края на годината, обяви компанията.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Pernod Ricard разширява онлайн присъствието си с ново придобиване