Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Посланието на Уолстрийт към Disney: Станете лидер в стрийминга!

Инвеститорите приветстват новата услуга на компанията, вдигайки акциите й до най-големия връх от десетилетие насам

Посланието на Уолстрийт към Disney: Станете лидер в стрийминга!

Източник: Ройтерс

Disney стартира многоочакваната стрийминг платформа Disney+ утре, а акционерите аплодираха плана на компанията, насочен към потребителите.
 

Когато Disney разкри подробности за своята стрийминг платформа през април, компанията предупреди инвеститорите, че печалбите ще пострадат.

Услугата Disney+ за 6,99 долара на месец няма да бъде печеливша до 2024 г., а оригиналните предавания ще добавят 1 млрд. долара към производствените разходи през следващата година, заявиха ръководителите на компанията.

Но инвеститорите смятат, че това е най-добрата новина, която са чували от години, съобщават от Bloomberg.

Още по темата

В резултат на това цените на акциите на Disney отбелязаха най-големия си връх от десетилетие насам. Акционерите аплодираха компанията отново миналия четвъртък, въпреки че Disney регистрира 28% спад на печалбата на акция, отчасти заради големите разходи за нейната стратегия за стрийминг.

Посланието от Уолстрийт е ясно: Направете всичко необходимо, за да станете лидер в стрийминга. И засега изглежда, че от  Disney са готови да направят точно това - с ниската цена на продукта и изобилието от съдържание, подходящо за деца..

Услугата Disney+ стартира в САЩ на 12 ноември и компанията предстои да разбере колко бързо може да набере абонати. Привличането на десетки милиони клиенти е от решаващо значение за базираната в Калифорния компания Burbank, която вижда как потребителите постепенно се отказват от традиционната телевизия.

Междувременно останалата част от Disney управлява другите си стрийминг проекти, които включват Hulu и ESPN+.

„Разглеждам медийната страна на бизнеса като банкомат за финансиране на нови инициативи като Disney+“, казва анализаторът Дейвид Хегер.

Миналата седмица компанията направи някои финални приготовления преди стартирането на Disney+. Компанията постигна споразумение услугата да бъде достъпна на устройства на Amazon, Samsung и LG, гарантирайки че Disney+ може да достигне десетки милиони допълнителни зрители, когато излезе в интернет. От компанията вече бяха подписали споразумения за разпространение на услугата чрез устройства на Apple и Roku. Всичко това би трябвало да спомогне за летящия старт на Disney+ . 

Главният изпълнителен директор Боб Игер каза миналата седмица, че Disney+ ще започне да се разпространява в Западна Европа през март - по-рано, отколкото мнозина смятат.

Новината подтикна анализатора от Sanford Bernstein Тод Юнгер да прогнозира, че Disney+ може да има 20 милиона абонати през първата си година. Акциите на компанията са поскъпнали с 26% тази година, сравнено с поскъпването от 8,9% на нейния най-голям конкурент в стрийминга Netflix.

Компанията си е поставила за цел да привлече между 60 и 90 милиона абонати за новата услуга през следващите пет години, като две трети от тях са извън САЩ. За сравнение в момента Netflix има повече от 158 милиона абонати.

Междувременно се появяват допълнителни конкуренти. AT&T току-що представи HBO Max, услуга, която ще се появи на живо през май. Apple внедри своята стрийминг платформа TV+ по-рано този месец. NBC Universal на Comcast съобщи за свой продукт през следващата година.

Анализаторите разглеждат стрийминг услугите на Disney като актив с дългосрочно изплащане. Виджай Джаян, анализатор на Evercore Securities, смята, че трите големи стрийминг бизнеса на компанията - Disney+, Hulu и ESPN+ - ще донесат приходи от 16 млрд. долара до 2024 г.

По статията работиха: Десислава Йорданова, редактор Петър Нейков
Още по темата: Новини Disney Disney Plus

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Пътят на дървесината до електрическа китара