IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Procter & Gamble иска да превърне съкращението LOL в запазена марка

С новата си стратегия компанията се опитва да привлече потребителите под 35-годишна възраст

14:36 | 24.08.18 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Компанията за потребителски стоки Procter & Gamble е подала молба за получаване на запазена търговска марка върху популярни съкращения, използвани в ежедневните разговори най-вече онлайн, в опит да даде нов тласък на продажбите на продуктите си.

Ако молбата на производителя бъде одобрена, съкращения като LOL (Laugh Out Loud - смея се гръмко), NBD (No Big Deal - не е голяма работа) и други с по-нецензурно значение, ще бъдат използвани в маркетинга на продукти на компанията, сред които сапуни, перилни препарати и освежители за въздух.

Според информация на ВВС от Procter & Gamble са отправили молбата към американската служба за патенти и търговски марки още през април.

Медията посочва, че според компанията потребителите под 35-годишна възраст могат да бъдат привлечени, ако продуктите бъдат брандирани с жаргон от текстови съобщения.

Т. нар. „милениъли“, или Поколението Y, са важна потребителска група за компаниите за пакетирани стоки. По данни на статистическия портал Statista родените между началото на 80-те и началото на 90-те само в САЩ се очаква да увеличат годишните си разходи до 1,4 трлн. долара до 2020 г.

Промяната в бранд-стратегията на компанията по всяка вероятност се дължи на инвеститора Нелсън Пелц, който се присъедини към борда на P&G през март. В интервю миналия септември той заяви пред CNBC, че по-младите потребители не искат „универсални“ марки, а продукти, към които имат „емоционална привързаност“.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:38 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още