IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Производителят на Барби поглежда към Холивуд

Компанията Mattel създаде филмово подразделение, което ще създава филми за куклата и други популярни нейни марки

22:34 | 07.09.18 г.
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Производителят на куклите Барби Mattel създава филмово подразделение, което ще създава филми за прочутата кукла, Hot Wheels и други популярни марки под нейно управление. Това е поредният опит на изпитващия затруднения производител на играчки да навлезе в Холивуд, както направиха конкурентите му, съобщава Wall Street Journal.

Базираната в Калифорния компания El Segundo съобщи, че е наела Роби Бренър, продуцент на филми като номинирания за Оскар „Клубът на купувачите от Далас“, за изпълнителен продуцент, който да ръководи новосъздадената компания Mattel Films.

Назначаването на Бренър идва в момент, когато новият главен изпълнителен директор на Mattel Ивон Крайц иска да измести фокуса на компанията от производството на играчки към управлението и извличането на печалба от брандовете й. Филмите, телевизионните сериали и късометражните филми в интернет може да помогнат за повишаване на продажбите на играчки и да донесат приходи от лицензионни такси, продажби на билети и сделки за разпространение.

Mattel изостана от конкурентни производители на играчки като Lego и Hasbro, които създадоха блокбастъри въз основа на марките си, включително „LEGO: Филмът“ и поредицата „Трансформърс“. Hasbro има два пъти по-голяма пазарна оценка от Mattel, въпреки че годишните приходи на двете компании са сравними.

Mattel произведе развлекателно съдържание под различни структури в последните години, но не е създала холивудски блокбастър. Планове за филм за Барби съществуват от най-малко четири години, като проектът смени няколко сценаристи и актриси в главната роля.

Едно от затрудненията е, че ръководителите на Mattel исторически измерват успеха си чрез продажбата на играчки, а не как брандовете печелят пари чрез лицензионни договори или съдържание.

Новата структура под ръководството на Бренър ще позволи на екипа й да се съсредоточи върху сключването на сделки със студиа, сценаристи и други ръководители на кино индустрията. Тя също така ще се насочи към създаването на партньорства с други студиа за продуцирането и разпространението на филмите на Mattel.

Бренър е бивш президент на Relativity Media и е заемала ръководни постове както в 20th Century Fox, така и в Miramax. Сред филмите, които е продуцирала, са драмата „Боецът“ и адаптацията на Снежанка „Огледалце, огледалце“.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 15:44 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още