IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Производителят на куклите Barbie с най-голяма загуба от 15 години

Mattel е на нестабилна позиция само два месеца, след като назначи бившия мениджър на Google Inc. Марго Георгиадис за поредения си директор

15:54 | 21.04.17 г. 4
Автор - снимка
Създател
<p>
	<em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Снимка: Ройтерс

Американският производител на играчки Mattel отчита в началото на годината пореден срив на бизнеса си и по-голяма от очакваното загуба, предава AP. 

Слаби продажби на куклите Barbie и играчки от традиционната марка Fisher-Price са докарали на водещия производител най-голямата загуба от 15 години насам.

През първото тримесечие приходите се свиват в сравнение с предходната година с 15 на сто до 735,6 млн. долара (686,6 млн. евро), което е най-силният спад от осем години, обяви конкурентът на Hasbro. Консенсусната прогноза на анкетирани от FactSet анализатори бе за приходи в размер на 794 млн. долара. 

Загубата за тримесечието е нараснала с 55% до 113,2 млн. долара или 0,32 долара на акция. Нетната загуба възлиза на 0,17 долара за акция.

Производителят на класики като куклите Barbie, Fisher-Price и Hot Wheels е в криза от доста време насам. Слабите данни не бяха посрещнати добре от инвеститорите и акциите се понижиха в следборсовата сесия с  повече от шест процента. От началото на годината книжата са загубили 8,5% от стойността си. 

Резултатите показват, че Mattel е на нестабилна позиция само два месеца, след като назначи бившия мениджър на Google Inc. Марго Георгиадис като третия си главен изпълнителен директор за няколко години, коментира MarketWatch.

Слабото представяне на Mattel Inc. повлече надолу и акциите на конкурента Hasbro Inc., чиито акции поевтиняха с 2,1 на сто в предварителната търговия в петък.

За последната една година книжата на Mattel поевтиняват с 19 на сто, а тези на Hasbro са нагоре с 10,6 на сто. За същия период индексът S&P 500, в който са листнати и двете компании, расте с 12,6%.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 05:33 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

4
rate up comment 0 rate down comment 1
khao
преди 6 години
ае пак морктите ти *** сънища ... ти колко хомо кукли ще си откраднеш ? :)
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
3
rate up comment 1 rate down comment 2
majnata
преди 6 години
Ми да предвидят хомо вариант на Барбитата и ше потръгне далаверата пак ...може и мюсли вариант , още по добре !
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 3 rate down comment 0
erzsebet
преди 6 години
През последните години рязко свалиха цените, и съответно качеството. И сега берат плодовете на този грешен ход.Куклите им са ***, които бързо бяха изместени от други, най-различни, модерни кукли.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 9 rate down comment 1
Веск
преди 6 години
Нормално. У нас химическите подобрители наживо при младите дами надминаха кукленския изглед на Барбитата. Сега куклите изглеждат по-нормални от жените. Кой плаща за нормално в тоя луд свят. Хахахахаха.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още