Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Рекламната кампания по време на Super Bowl стимулира печалбата на PepsiCo

Въпреки това компанията изрази известни притеснения за въздействието на пандемията от Covid-19

Рекламната кампания по време на Super Bowl стимулира печалбата на PepsiCo

Снимка: Bloomberg

PepsiCo Inc предупреди във вторник за евентуален спад на приходите си на органична база и на оперативната си печалба през второто тримесечие, тъй като големите купувачи на сода като ресторанти, театри и стадиони, бяха принудени да затворят заради борбата с разпространението на коронавируса, информира Ройтерс.

Предупреждението отразява това на конкурентнта Coca-Cola Co’s от миналата седмица. Тогава компанията заяви, че обемите на продажбите й са намалели с 25% в световен мащаб от началото на април.

Все пак производителят на закуски и напитки PepsiCo заяви, че очаква бизнесът в магазините за хранителни стоки да компенсира голяма част от загубените, като купувачите се очаква да продължат да се запасяват с храни и напитки поради несигурността колко дълго ще продължат блокадите.

Анализатори посочват, че по-диверсифицираният бизнес със снаксове на Pepsi, който включва марки като Lay's и Doritos, създава възможност компанията  да се възползва от продажбите в търговските обекти.

„Нашите предприятия Frito-Lay и Quaker Food са в добра позиция да се възползват от промените в навиците на потребителите, създадени от стоенето у дома“, каза главният изпълнителен директор на PepsiCo Рамон Лагуарта. Приходите от продажбите на органична база на FritoLay и Quaker Foods отбелязаха ръст от 7%.

PepsiCo също така заяви, че все още се очаква да изплати 5,5 милиарда долара в дивиденти и да изкупи обратно акции на стойност 2 милиарда долара през тази фискална година, което сигнализира за финансова стабилност.

Нетната печалба на PepsiCo е нараснала със 7,7% до 13,9 милиарда долара през тримесечието, приключило на 21-и март, подпомогната и от масивната рекламна кампания по време на финала на шампионата по американски футбол Super Bowl. PepsiCo също така отчете печалба от 1,07 долара на акция.

Въпреки това компанията отложи представянето на пълната си годишна прогноза заради несигурността, свързана с пандемията.

 

По статията работиха: Радостина Ивчева, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Парите като фактор за пълноценен живот – преди и след кризата