IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

САЩ и Азия подкрепят финансовите резултати на Tiffany

Данните носят известна надежда, че бизнесът на Tiffany може най-накрая да преодолее трудностите

15:17 | 29.11.17 г.
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Стабилизирането на продажбите на така важния пазар в САЩ и силното търсене в Азия помагат на Tiffany да постигне по-добри от очакваните резултати за третото тримесечие. Това изпрати акциите на компанията за бижута нагоре в предварителната търговия на борсата в Ню Йорк, предава Financial Times.

Компанията за луксозни бижута съобщи, че продажбите за трите месеца до края на октомври се увеличават с 3% до 976 млн. долара, с което надвишава очакванията на анализаторите. Те прогнозираха по-малък ръст до 957 млн. долара.

Сравнимите продажби без валутните колебания остават без промяна, като това е първият път от осем тримесечия, когато показателят не е на негативна територия.

„Тези последни финансови резултати с малко надвишават очакванията ни, но вярвам, че Tiffany има средно- до дългосрочен потенциал да постигне значителен ръст на сравнимите продажби и да отбележи по-високи оперативни маржове и ръст на печалбата“, коментира главният изпълнителен директор Алесандро Больоло.

Ръстът през тримесечието се дължи основно на продажбите в Америка и Азиатско-тихоокеанския регион, които се увеличават съответно с 1% и 15%. Двата региона са най-големите пазари на Tiffany, като общите им продажби формират 72% от общите постъпления през периода.

Нетната печалба достига 100,2 млн. долара или 80 цента на акция. Това е с 5% повече спрямо миналата година и над оценката за 95,5 млн. долара или 76 цента на акция, които анализаторите очакваха. Печалбата е подкрепена отчасти от по-ниските разходи за суровини, което помага за повишаването на брутния марж до 61,3% от 61% през периода.

Резултатите носят известна надежда, че бизнесът на Tiffany може най-накрая да преодолее трудностите. През последните тримесечия продажбите бяха ударени от слабите туристически разходи, силния долар и спада в трафика на основния магазин на компанията на Пето авеню в Ню Йорк.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 20:10 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още