Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Силният китайски пазар подкрепи продажбите на Carlsberg

Третият по големина пивовар в света повиши долната граница на прогнозата си за ръст на печалбата тази година

Силният китайски пазар подкрепи продажбите на Carlsberg

Снимка: Bloomberg

Датският пивовар Carlsberg отчете продажби през първото тримесечие малко над очакванията, подкрепени от силния китайски пазар, тъй като Западна Европа остана сериозно засегната от ограничителните мерки заради коронакризата, съобщи Ройтерс.

Третият по големина пивовар в света след Heineken и Anheuser Busch Inbev повиши долната граница на прогнозата си за ръст на печалбата тази година и стартира нова програма за обратно изкупуване на акции.

"Carlsberg започна силно годината в Азия и Централна и Източна Европа, докато Западна Европа беше значително повлияна от масовите блокади и ограничения в целия регион", се казва в изявление на главния изпълнителен директор на компанията Сес‘т Харт. 

Още по темата

Продажбите между януари и март възлизат на 13 млрд. датски крони (2,11 млрд. долара), в сравнение с 12,8 милиарда крони, очаквани от анализатори в анкета.

Carlsberg заяви, че очаква оперативната печалба да нарасне с между 5% и 10% тази година, в сравнение с предишните прогнози за растеж от 3% до 10%. Пивоварът също стартира нова програма за обратно изкупуване на акции с цел да закупи акции на стойност 1 млрд. крони до 13 август.

Точно преди година Carlsberg предупреди, че потреблението на бира ще се свие допълнително и отчете първия спад на тримесечните си приходи от продажби от две години. Последното се случи, след като блокадите в държавите по света доведоха до по-слабо търсене, тъй като много барове и ресторанти са затворени заради пандемията на Covid-19, пише Bloomberg.

Приходите за първото тримесечие на миналата година се свиха със 7,4% на органична база, достигайки 12,9 млрд, крони (1,9 млрд. долара). Анализаторите очакваха 12,8 млрд. крони. Азия се превърна в един от ключовите пазари за растеж за компанията, но влиянието на коронавируса все още помрачава бъдещето на компанията в региона. 

По статията работиха: Веселина Василева, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Защо онлайн казината искат да пращаме копие на личните си карти