Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Собственикът на Uniqlo разширява мрежата си от магазини в Югоизточна Азия

Регионът на Югоизточна Азия е единственият в световен мащаб, който регистрира стабилен темп на растеж, посочва ръководителят на компанията Тадаши Янай

Собственикът на Uniqlo разширява мрежата си от магазини в Югоизточна Азия

Снимка: Ройтерс

Японската корпорация за търговия на дребно с текстилни продукти Fast Retailing, която стои зад веригата магазини Uniqlo, цели да удвои броя на своите търговски обекти в Югоизточна Азия през следващите 10 години, като го изравни с настоящата по-голяма китайска мрежа, заяви в интервю в понеделник председателят и изпълнителен директор на Fast Retailing Тадаши Янай  

Още по темата

Янай посочи, че на японската група са ѝ били необходими 17 години, за да изгради мрежата си на по-големия китайски пазар, която достига 800 магазина. Компанията се надява разширяването ѝ в Югоизточна Азия да напредва много по-бързо.

"Азия, от Китай до Индия , с население от 4 милиарда души, е единственият регион в света, който показва стабилен растеж", подчерта Янай, по време на събитието Nikkei Global Forum в Токио.

В световен мащаб Uniqlo има около 2200 магазина, като групата планира да отвори и своя първи магазин във Виетнам през декември.

Растежът в Югоизточна Азия сега ще бъде „по-бърз, отколкото в Китай“, изтъкна Янай, тъй като „в случая с Китай трябваше да изградим основната инфраструктура от нула“.

Въпреки това Fast Retailing внимателно избира своите цели в Югоизточна Азия. Янай добави, че някои пазари, които все още не разполагат с магазини на Uniqlo, като Камбоджа, Лаос и Мианмар, не представляват непосредствени приоритети.

"Има много други страни, където ще отворим магазини", поясни той.

Междувременно, конкуренти като Gap, собственик на Zara Inditex и H&M Group, тази година се присъединиха към френската луксозна група Kering при създаването на Fashion Pact, програма за справяне с екологичните проблеми. Kering сподели метод за измерване на въздействието на бизнеса върху околната среда.

Въпреки че Янай заяви, че компанията му няма да се присъедини към пакта, той подчерта, че е съгласен с имена като Kering за необходимостта от оценка на въздействието върху околната среда.

„Важно е да се определи количествено въздействието върху околната среда“ и да се оцени подобрението, сподели още той.

По статията работиха: Аспарух Илиев, редактор Божидарка Чобалигова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Производителят на Smirnoff ще плати стабилен дивидент въпреки кризата