IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

„Соник: Филмът 2“ стана най-успешният детски филм от началото на пандемията

Продукцията генерира 71 млн. долара от дебюта си в Северна Америка

09:55 | 11.04.22 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Bloomberg L.P.</em></p>

Снимка: Bloomberg L.P.

„Соник: Филмът 2“ стана най-печелившият детски филми от пандемичната ера, като генерира 71 млн. долара в рамките на дебюта си в САЩ и Канада. Това е добър знак за собствениците на кина и филмови студиа, че семействата ще се завърнат в киносалоните, пише Bloomberg.

Продукцията на Paramount Pictures, продължение на хита от февруари 2020 г., беше важен тест за индустрията. По-рано най-големият семеен филм, пуснат по време на пандемията, беше „Космически забивки: Нови легенди“, който събра 31,1 млн. долара от продажбата на билети в по време на дебютния си уикенд в Северна Америка през юли 2021 г.

Продължението на „Соник“ надхвърли прогнозата на Boxoffice Pro за 65 млн. долара. Оригиналният „Соник: Филмът“ генерира 58 млн. долара на вътрешния си пазар в първия си уикенд по кината през февруари 2020 г.

„Това е победа за Paramount и победа за индустрията“, коментира в интервю Крис Аронсън, президент на студиото, отговарящ за вътрешната дистрибуция. Paramount щеше да зарадва всички дори със сума близка до 50 млн. долара, а той взема предвид факта, че филмът е надминал оригинала, което е знак, че хората вече се връщат на големи групи в кината.

„Соник“ Филмът 2“ е комбинация от игрален филм и анимация. Той разказва историята на синьо таралежче, което търси изумруд, преди той да попадне в ръцете на злодея Доктор Роботник, изигран от Джим Кери. Актьорът Бен Шварц пък е гласът на Соник.

Филмът е получил одобрението на 66% от потребителите на Rottentoamtoes.com, което може да помогне за привличане на публиката обратно в киносалоните. Освен това филмът може да спечели от факта, че е базиран на популярна игра на Sega. Аудиторията има склонност да посещава прожекции на филми, свързани с популярни брандове, дори и те да нямат добра оценка от критиците.

„Соник: Филмът 2“ вече генерира 26,1 млн. долара зад граница през последния уикенд. Преди широката си премиера в САЩ и Канада лентата беше достъпна в 31 държави, предимно в Европа. Този уикенд беше пусната и в Азия, и Латинска Америка.

Представянето на „Соник“ е добра подготовка за предстоящите семейни филми. Warner Bros планира да пусне по кината „Фантастичните животни: Тайните на Дъмбълдор“ на 15 април. Той може да генерира 55 млн. долара през премиерния си уикенд според Boxoffice Pro.

Боксофисът в Северна Америка достигна 1,56 млрд. долара от началото на годината. Това е близо 400% повишение спрямо същия период на миналата година според Comscore. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:56 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още