IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Sony цензурира част от филмите си, за да достигне по-широка публика

Студиото ще заличи всички „сцени с насилие, обидни думи и изрази, сексуални намеци и друго съдържание за възрастни“

18:07 | 09.06.17 г.
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Филмовото студио Sony Pictures премахва сцените с кръв, секс, насилие и ругатни от някои от най-големите си ленти, съобщава Quartz.

Предвид все по-малкият брой хора, купуващи си DVD и Blu-Ray дискове – бизнес, който дава на филмите дълъг и доходоносен живот, Sony Pictures пуска филмите си онлайн, за да достигнат по-широка публика. Преди това обаче студиото ще заличи „сцени с насилие, обидни думи и изрази, сексуални намеци и друго съдържание за възрастни“.

Това реално ще бъдат копията, които се пускат по телевизиите и в самолетите.

Sony ще започне инициативата с 24 заглавия, включително „Ловци на духове“, „Доведени братя“ и филмите за Спайдърмен. Тези версии, подходящи за гледане от всички в семейството, ще се включват безплатно към кино вариантите, които се продават на онлайн платформи като iTunes, Vudu и FandangoNOW.

Sony пое голям удар тази година. През януари холивудското студио предприе необичайната стъпка да отпише почти 1 млрд. долара от филмовото си подразделение, основно заради спад в продажбите на бизнеса с DVD дискове, което понижи перспективите му за бъдещата рентабилност от филми. Дългогодишният главен изпълнителен директор на студиото Майкъл Линтън също се оттегли през януари.

Размерът на пазара за домашно филмово забавление в САЩ, който включва физически и дигитални продажби и наеми на филми, телевизионни предавания и други видеа, остава сравнително стабилен на стойност около 18 млрд. долара през последните години, сочат данни на Digital Entertainment Group.

Продажбите на DVD и Blu-ray дискове обаче спадат драматично. През 2016 г. услуги за абонаментен стрийминг, като Netflix и Hulu, задминаха дисковете, превръщайки се в основен двигател на домашното кино в страната.

Усилията на Sony дават шанс на компанията да достигне семействата, особено децата, които имат повече време да се наслаждават филми и обичат да гледат любимите си отново и отново.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 22:46 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още